دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
حسینی‌پور:
استاندار مازندران خطاب به مدیران استان که فکر می‌کنند استانداری به تنهایی باید مشکلات را از پیش رو بردارد، گفت: "نمی‌شود فرمانده کار کند و لشکر بیکار باشد".
آوای خزرآزاده بابانژاد: ستاد تنظیم بازار مازندران امروز به ریاست سید محمود حسینی‌پور نماینده عالی دولت در استان در حالی برگزار شد که مسوولان نسبت به نارضایتی اقشار مختلف مردم و آنچه در کف بازار می‌گذرد، اشراف کامل دارند.

سپاه، تعزیرات حکومتی، بخش خصوصی، صنعت، معدن و تجارت، استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نظرات خود را اعلام کردند، اما واقعا خروجی این جلسات چیست؟

آیا باید گفت که همه چیز گل و بلبل است؟ اینکه در ابتدای جلسه ستاد تنظیم بازار خبرنگار نباید وارد جلسه شود، به این معناست که اوضاع اصلا خوب نیست.

گرچه در دقایقی که خبرنگاران هم حضور داشتند؛ مسوولان نمی‌توانستند این اوضاع نابسامان را کتمان کنند. 

استاندار مازندران می‌گوید: وضعیت به گونه‌ای است که اقناع‌سازی جامعه به سختی صورت می‌گیرد و مردم همه گرانی‌ها را به کل نظام ربط می‌دهند و این ناشی از کم‌کاری ما مسوولان در مدیریت شرایط است.

او با بیان اینکه کشور در شرایط جنگی قرار دارد و مدیران باید بیدار باشند؛ از مدیران دستگاه‌هایی گفت که در شهرستان‌ها بلافاصله در پایان ساعت اداری تعطیل می‌کنند و می‌روند.

حسینی‌پور با بیان اینکه "نمی‌شود استانداری به تنهایی پاسخگوی حجم بالایی از مطالبات مردمی باشد"، این سوال را مطرح کرد که مگر می‌شود فرمانده کار کند و لشکر بیکار باشد؟

استاندار مازندران ادامه داد: وقتی مردم معترض هستند این یعنی یک جای کار لنگ دارد و نیاز به کار بیشتر است.

نماینده عالی دولت خطاب به مدیران استان اعلام کرد: "در حوزه کاری خودتان آرایش نظامی بگیرید" و تلویحا گفت که چراغ اتاق مدیران باید در بیشتر ساعات روشن باشد و برای حل گرفتاری‌های مردم کار کنند.

او از مدیران کل عضو ستاد تنظیم بازار استان خواست که از این پس در این جلسه با طرح و برنامه حاضر شوند.

استاندار مازندران با انتقاد از قیمت‌گذاری‌های دستوری اظهار داشت: همه‌ی محصولات را آزاد کردیم، ولی در قیمت‌ها کاری انجام دادیم که مشکل ایجاد کرده است.

حسینی‌پور همچنین به جرایمی مانند قاچاق چوب جنگل اشاره کرد که جریمه‌های آن بازدارنده نیست و اقدامات پیشگیرانه در آن به درستی انجام نمی‌گیرد.

او همچنین بر مدیریت‌های شهرستانی در خصوص تنظیم بازار تاکید کرد و از مسوولان خواست که از هم‌اکنون برای ماه رمضان تصمیم‌گیری کنند.
 
در این جلسه، فرمانده سپاه کربلا نیز بر ضرورت همکاری بیشتر نسبت به فعالیت‌های تنظیم بازاری تاکید کرد و گفت: باید کار تیمی صورت بگیرد و همه برای یک هدف به میدان بیایند.
 
سردار سیاوش مسلمی به تفاوت قیمت‌ها در بازار اشاره کرد که نارضایتی مردم را در پی داشته است و این موضوع را ناشی از مشکلات نظارتی عنوان کرد که باید اصلاح شود تا در روزهای پایانی سال با مشکل مواجه نشویم.  

انتهای پیام/ ۱۰۰۱/ 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
0
فرمانده اگر زحمت بکشند در انتخاب مدیران کل و ...دقت و توجه و ضوابط محوری بیشتر بخرج بدن، لشکر هم از سستی خارج میشن !
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار