دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
در میان طلبکاران استقلال یکی از افرادی که کمترین مطالبه را از آبی ها دارد گابریل پین، مربی ایتالیایی فصل گذشته این تیم است.

به گزارش آوای خزر، باشگاه استقلال این روزها در چند جبهه درگیر موارد مختلف است؛ از یک‌سو افت فاحش این تیم بعد از جام‌جهانی صدای هوادارانش را درآورده و از طرفی دیگر استقلالی‌ها درگیر تسویه‌حساب میلیاردی با طلبکاران خارجی و قدیمی خود هستند و باید تا سه‌هفته دیگر این موضوع را تعیین‌تکلیف کنند؛ چراکه در غیر این صورت نه‌تنها پنجره این تیم برای تقویت در نیم‌فصل دوم همچنان بسته می‌ماند، بلکه برخی تبعات دیگر ازجمله کسر امتیاز و جرایم سنگین این تیم را تهدید خواهد کرد.
استقلالی‌ها باید به‌سرعت دست‌به‌کار شوند و مطالبات افرادی مانند استراماچونی، میلیچ، پادوانی و گابریل پین را تامین و به آنها پرداخت کنند، چون در غیر این صورت مشکلات عدیده‌ای این تیم را تهدید و مشکلات را در آینده برای استقلال بیشتر خواهد کرد.
دراین‌بین یکی از افرادی که کمترین مطالبه را از استقلال دارد گابریل پین، مربی ایتالیایی فصل گذشته این تیم است که همراه با فرهاد مجیدی برای هدایت تیم الاتحاد کلبا راهی امارات شده و حالا او نیز از بابت پاداش‌قهرمانی ۵۰ هزار دلار از این باشگاه همچنان طلب دارد.
نکته قابل‌توجه اینکه بعد از تلاش‌های بی‌ثمر استقلالی‌ها برای عدم پرداخت یا تخفیف این رقم، حالا خبر می‌رسد این باشگاه با پین به توافق رسیده است تا رقم یادشده را به‌صورت اقساطی به وی پرداخت کند.
پیش‌ازاین نیز استقلالی‌ها به‌دفعات تلاش کرده بودند با استراماچونی به‌صورت اقساطی تسویه کنند که این سرمربی ایتالیایی با این درخواست مخالفت کرده بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار