دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:
۴۴ غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری مستقر می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد که در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز استان (از میدان شهدا تا میدان امام)، ۴۴ غرفه مستقر می‌شود.
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۵۲۰۹۴
آوای خزرآزاده بابانژاد: به مناسبت دهه مبارکه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران نشستی با خبرنگاران داشت.

حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی می‌گوید: رسانه‌های بیگانه با تمام توان بسیج شده‌اند تا ارزش‌ها و آرمان‌ها و همچنین حضور حماسی مردم ایران در رویداد‌های ملی را کمرنگ نشان دهند.

او اظهار داشت که انعکاس ابعاد مختلف حضور ملت در سالگرد انقلاب اسلامی، یک تو دهنی بزرگ به یاوه‌گویی‌های رسانه‌ها و دولت‌های معاند است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، رسانه‌ها را عامل تحول و دگرگونی در ساختار اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن با شعار "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" برنامه‌های خوبی داریم و حتما این حرکت عظیم از سوی رسانه‌ها به بهترین شکل پوشش داده می‌شود.  

اصغری ولوجایی با بیان اینکه تمام همّ و غمّ ما برای تحقق "ایران قوی" است و به همین خاطر در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد، اعلام کرد: مردم دیار علویان در ۶۱ نقطه از مازندران اعم از شهر، بخش و روستا برای این رویداد حماسی به میدان می‌آیند.

او اعلام کرد که در ساری مرکز مازندران نیز مراسم راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه از میدان شهدا، به سمت میدان امام خمینی رحمه الله علیه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت که سخنران مراسم نیز "حاج شیخ علی سعیدی شاهرودی"رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا است.

این مسوول همچنین اظهار داشت که ۴۴ غرفه در مسیر‌های راهپیمایی خواهیم داشت که از جمله ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه‌های نقاشی، پویش پرچم، ایستگاه "قرآن بخوان و جایزه بگیر"، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، و ویزیت رایگان را شامل می‌شود.

اصغری ولوجایی با اعلام اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه برای دهه فجر ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده است، از همکاران پرتلاش خود در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران قدردانی کرد.

او در پایان این نشست خبری، مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶۱ میعادگاه استان مازندران را اعلام کرد که در آدرس همین پایگاه خبری تحلیلی می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
کدامنیتی
* captcha:
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد