دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
کره بادام زمینی از آن دسته خوراکی‌هایی است که انرژی روزانه‌تان را به راحتی تامین می‌کند؛ دو قاشق کره بادام زمینی علاوه بر دریافت 190 کالری منبع خوبی از پروتئین‌های گیاهی، فیبر، ویتامین و امگا 3 محسوب می‌شود.

کره بادام زمینی از آن دسته خوراکی‌هایی است که انرژی روزانه‌تان را به راحتی تامین می‌کند؛ دو قاشق کره بادام زمینی علاوه بر دریافت 190 کالری منبع خوبی از پروتئین‌های گیاهی، فیبر، ویتامین و امگا 3 محسوب می‌شود. از آن جا که این کره در رژیم‌های لاغری و هم‌چنین رژیم‌های افزایش وزن جایگاه ویژه‌‌ای دارد می‌خواهیم طرز تهیه آن را به روش خانگی و طبیعی به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید. 

مواد لازم برای تهیه کره بادام زمینی

  • چهار فنجان بادام زمینی خام و بدون پوست
  • یک‌دوم قاشق چای‌خوری نمک
  • چهار قاشق چای‌خوری روغن بادام زمینی
  • سه قاشق چای‌خوری عسل

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی

طرز تهیه

برای شروع فر را روی حرارت 180 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. بادام زمینی‌ها را داخل سینی فر بریزید و حدود سه تا چهار دقیقه تفت دهید. سینی را بیرون بیاورید و کمی تکان دهید تا بادام زمینی‌ها جابه‌جا شوند. مجددا حدود سه دقیقه دیگر سینی را داخل فر قرار دهید تا کمی رنگشان تغییر کرده و بو داده شوند. در این مرحله نباید زمان از دست‌تان در برود، چون مغز آجیل سریع می‌سوزد. بادام زمینی‌ها را داخل کاسه غذاساز بریزید و آنقدر بزنید تا کرم نرم و صافی به دست آورید. حالا نوبت به اضافه کردن نمک و عسل است. نسبتی که در مواد لازم در نظر گرفتیم کره بادام زمینی را کمی شیرین می‌کند. اگر دوست دارید که کره کم‌تر شیرین باشد یا بیشتر طعم نمکی داشته باشد از عسل آن کم کنید و به نمک اضافه کنید. دوباره غذاساز را روشن کنید تا نمک و عسل مخلوط شوند. برای این که کره بادام زمینی بافت نرم‌تر و بهتری داشته باشد حدود چهار قاشق روغن اضافه کنید و دوباره غذاساز را روشن کنید و آنقدر بزنید تا بادام زمینی به بافت و غلظت دلخواهتان برسد. به همین راحتی می‌توانید بادام زمینی خانگی درست کنید.

اگر می‌خواستید که تکه‌هایی از  بادام زمینی به دندان‌تان بیاید. مقداری از بادام زمینی‌ها را از همان ابتدا جدا کنید. بعد از این که کره بادام زمینی آماده شد، آن‌ها را داخل ظرف غذاساز بریزید و کمی خرد کنید. سپس به کره اضافه کنید.

شما می تونید با کره بادام زمینی برای خود کوکی کره بادام زمینی و یا پای کره بادام زمینی نیز آماده کنید. 

انتهای پیام/۱۰۰۰

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار