دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
رپورتاژ آگهی/
در ادامه تعدادی مزون کت و شلوار زنانه را برای خانم‌های خاص پسند که به دنبال بهترین‌ها هستند معرفی خواهیم کرد.

معرفی مزون کت و شلوار زنانه

هروقت به یک مراسم رسمی دعوت می‌شویم احتمالا یک دست کت و شلوار زنانه شیک از اولین انتخاب‌هایمان خواهد بود. امروزه کت و شلوار نه تنها به عنوان یک لباس رسمی بلکه از لباس‌های ترند روز است که با مدل‌ها و طراحی‌های مختلف می‌تواند انتخاب خوبی برای مراسم‌های غیر رسمی نیز باشد. در ادامه تعدادی مزون کت و شلوار زنانه را برای خانم‌های خاص پسند که به دنبال بهترین‌ها هستند معرفی خواهیم کرد.

کت و شلوار زنانه مجلسی

اگر می‌خواهید در مراسم‌های مختلف مانند جشن‌ها، مراسمات رسمی، میهمانی‌های خانوادگی و ... با استایلی جذاب ظاهر شوید، کت و شلوار زنانه مجلسی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. همچنین اگر مراسم نامزدی یا عقد دارید به عنوان عروس می‌توانید لباس خود را از بین کت و شلوارهای مجلسی زیبا و خاص انتخاب کنید. کت و شلوار زنانه مجلسی می‌تواند برای شما یک ظاهر خانمانه و جذاب بسازد. دقت داشته باشید که برای یک دست کت و شلوار مجلسی زنانه نهایت سلیقه و ظرافت خود را به کار گیرید و مدلی را انتخاب کنید که برای اندام شما مناسب و فیت تنتان باشد.

مدل کت زنانه

معرفی مزون کت و شلوار زنانه

در سال‌های اخیر کت و شلوار، کت و دامن، و حتی مدل کت زنانه تکی در بین خانم‌های خوش پوش بسیار پرطرفدار شده است. کت زنانه هم مانند دیگر لباس‌ها باید باتوجه به مکانی که می‌خواهید در آنجا حضور یابید، انتخاب شود. خوشبختانه امروزه انواع مدل کت زنانه طراحی و تولید می‌شود و خانم‌ها می‌توانند برای موقعیت‌های مختلف کت دلخواه خود را با دیگر لباس‌هایشان ست کنند. داشتن چند مدل کت زیبا در کمد لباس‌هایتان، در هنگام دعوت شدن به یک مراسم، می‌تواند شما را به جواب سوال «چی بپوشم؟!» نزدیک کند.

مدل کت و شلوار زنانه 2023

همانطور که اشاره کردیم انواع مختلفی از مدل کت و شلوار زنانه 2023 تولید می‌شود. شما می‌توانید با یک دست کت و شلوار کلاسیک و رسمی در جلسات خود شیک ظاهر شوید. می‌توانید هنگام دعوت شدن به یک جشن خاص کت و شلوار زنانه مجلسی را خود را بر تن کنید و بدرخشید. همچنین می‌توانید کت اسپرت زنانه خود را با لباس‌های مختلف ست کنید و استایلی کاملا اسپرت و منحصر به فرد برای خود داشته باشید.

در صنعت مد و باتوجه به طراحی‌های مختلفی که وجود دارد، انواع کت و شلوار زنانه تولید و روانه بازار می‌شود. این کت و شلوارها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، دست خانم‌های خوش سلیقه را برای انتخاب باز گذاشته‌اند و این یکی از مزیت‌هایی است که این روزها سبب شده کت و شلوار زنانه بسیار ترند شود. در ادامه انواع مدل کت زنانه را نام می‌بریم:

  • کت ابریشمی که محبوب‌ترین نوع کت برای فصل پاییز و زمستان است.
  • کت کشی کتان که احساس راحتی بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند و در دسته کت‌های اسپرت زنانه قرار می‌گیرد.
  • کت کمربنددار که بسیار پرطرفدار است و همانطور که از نامش پیدا است توسط کمربند جلوی آن بسته می‌شود.
  • کت جلو باز که دکمه و کمربند ندارد و بیشتر برای فصل پاییز به همراه بافت‌های ساده یا طرحدار تکمیل کننده استایل خواهد بود.
  • کت با یک ردیف دکمه که در دسته ساده‌ترین و معروف‌ترین کت‌های زنانه قرار می‌گیرد.
  • کت با دو ردیف دکمه که طراحی آن نسبت به کت با یک ردیف دکمه جدیدتر است.
  • کت یقه بزرگ که جزء محبوب‌ترین کت‌ها است و معمولا یقه‌ی آن به سبک‌های مختلفی طراحی و دوخته می‌شود.

 

 

کت اسپرت زنانه

به جرات می‌توان گفت کت اسپرت زنانه از جمله لباس‌هایی است که در ست کردن با لباس‌های مختلف کار شما را بسیار راحت می‌کند. کت‌های تک اسپرت زنانه را می‌توانید با شلوار جین یا شلوارهای کتان ست کنید. همچنین می‌توانید با پوشیدن کفش‌های مختلف تیپ خود را به سمت استایل‌های متفاوتی ببرید. مثلا می‌توانید با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند بیشتر رسمی دیده شوید یا با پوشیدن کفش‌های اسپرت و کتانی‌های راحت تیپی کاملا اسپرت برای خود بسازید. همچنین اگر طرفدار تیپ‌های کلاسیک هستید می‌توانید کفش‌های کالج و تخت را برای تکمیل کردن استایل خود در نظر بگیرید.

مزون لاوین

مزون لاوین یکی از فروشگاه‌های پوشاک زنانه است که توسط سرکار خانم محمودی مدیریت می‌شود. این مزون دارای دو شعبه در تهران است که یک شعبه در شهریار و شعبه دیگر در سعادت آباد در حال فعالیت هستند. بیشترین فعالیت مزون کت و شلوار در تهران اینستاگرام و فروش آنلاین است. علاوه بر کت و شلوار زنانه، لاوین در زمینه لباس‌های مجلسی و اسپرت شامل شومیز و شلوار ست ورزشی، مانتو و پیراهن در حال فعالیت است. این فروشگاه دارای محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا است و دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد.

مزون شقایق تفرشی

معرفی مزون کت و شلوار زنانه

یکی دیگر از مراکز فروش کت شلوار زنانه مزونی ، مزون شقایق تفرشی است. این فروشگاه معتبر علاوه بر لباس‌های زنانه، اکسسوری‌های زیبایی را برای مشتریان خود عرضه می‌کند. مزون شقایق تفرشی دارای یک شعبه در تهران است که واقع در اتوبان ارتش می‌باشد. همچنین می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از سایت این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری کنید.

مزون زینا استایلیش

معرفی مزون کت و شلوار زنانه

مزون زینا استایلیش یکی دیگر از مزون‌های پوشاک زنانه است که سال‌ها تجربه فروش آنلاین در سایت خود را دارد. شما میتوانید برای خرید کت شلوار زنانه از این مزون اقدام کنید. یکی از مزیت‌های خرید از فروشگاه زینا استایلیش این است که به مشتریان خود راهنمایی کامل برای خرید بهترین لباس را می‌دهند تا استایلی زیبا و شیک داشته باشند. همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به مزون زینا استایلیش واقع در خیابان شریعتی تهران خاص‌ترین لباس‌ها از جمله کت و شلوار زنانه را خریداری کنید. تنوع لباس در مزون زینا استایلیش بسیار زیاد است و این یکی از مزیت‌های خرید از این فروشگاه است؛ زیرا به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی لباس‌های ست با یکدیگر را خریداری کنید و با ظاهری بسیار زیبا در مکان‌های مختلف حضور یابید.

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار