دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
 تیراندازی مازندران در مسیر پیشرفت هیات تیراندازی مازندران طی چندماه گذشته دستخوش تغییرات گسترده ای شد و مدیران جدید مسئولیت این رشته پرطرفدار را برعهده گرفتند.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، با پیشنهاد عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، دکتر بهروز اسکندرنیا بعنوان سرپرست هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

بدنبال این انتصاب، خون تازه‌ای به رشته تیراندازی تزریق شد و اسکندرنیا در کوتاهترین زمان، روسای هیات‌های تیراندازی شهرستان‌های مازندران را در هتل بادله گردهم آورد و بزرگان این رشته در رابطه با مشکلات و تنگنا‌های موجود گپ زدند و چالش‌ها را بررسی کردند.

در ادامه انتصاب ها، دکتر مصطفی رجبی که ۲۸ سال در حوزه ورزش تیراندازی مشغول فعالیت بوده و ۹ سال سابقه عضویت در تیم ملی تیراندازی را در کارنامه کاری خود دارد، بعنوان سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

رجبی که از نیرو‌های جوان و خوش فکر تیراندازی است، در خانواده‌ای پرورش یافته که سال‌ها در رشته تیراندازی مدیریت داشته و افتخارآفرینی کردند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در ادامه طی احکام جداگانه ای، مهندس عباس تمدنی را بعنوان سرپرست کمیته بازرسی استان و مهندس مهدی کاظمی  کلاکی را بعنوان سرپرست هیات تیراندازی  شهرستان بهشهر منصوب کرد.

امید است با ادامه روند موجود، رشته تیراندازی روز‌های پُرفروغی را پیش رو داشته باشد و شاهد پیشرفت ورزشکاران مازندرانی در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها