دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
مدیرکل آی.تی مازندران در اختتامیه جام امید:
رشد ۹ درصدی پوشش تلفن همراه در روستاهای مازندران/ بهره‌مندی ۹۷ درصد روستاهای مازندران از اینترنت همراه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به رشد ۹ درصدی پوشش تلفن همراه در روستاهای مازندران، اعلام کرد: ۹۷ درصد روستاهای استان از اینترنت همراه با همکاری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل بهره‎مند شدند.

زهرا شریفی - آوای خزر: اسماعیل اعزی صبح چهارشنبه در اختتامیه اولین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید مازندران با رویکرد، جهاد تبیین،جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی به عملکرد این اداره کل در زمینه راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه طی دو سال گذشته اشاره و اظهار کرد: سایت‌های تلفن همراه در دولت سیزدهم تا آذرماه سال گذشته انجام شد و ۱۰۹ پروژه ارتباطی شامل ۴۹ سایت جدید و ۶۰ سایت ارتقای تکنولوژی به 4G به منظور تامین پوشش ۱۹۴ روستای مازندران با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۲۵۱ خانوار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به اینترنت پرسرعت همراه متصل شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا ماه گذشته ۷۲ پروژه ارتباطی شامل ۳۶ سایت جدید و ۳۶ سایت ارتقای تکنولوژی به 4G به منظور تامین پوشش ۱۲۰ روستای مازندران با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار ۹۳۸ خانوار با اعتباری بالغ بر ۲۵۲ میلیارد تومان به شبکه اینترنت پرسرعت همراه متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با بررسی صورت گرفته میان تعداد پروژه‌های ارتباطی در مدت زمان دوساله دولت سیزدهم با ۴ ساله دولت کذشته، رشدی ۹ درصدی در اتمام این پروژه و تامین پوشش اینترنت تلفن همراه در مناطق روستایی استان صورت گرفته است.

اعزی اعلام کرد: درصد پوشش روستاها در دولت سیزدهم با افزایش ۹ درصدی از ۸۸ به ۹۷ درصد رسیده است.

وی از پوشش ۱۰۰ درصدی شهرهای استان خبر داد و افزود: پوشش جاده‌ای استان در بخش اینترنت نیز نسبت به دولت گذشته ۳ درصد افزایش یافت.

اعزی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۱۵۰ کیلومتر دارای پوشش نسل ۲، هزار و ۷۴۱ کیلومتر پوشش نسل ۳، هزار و ۳۲۹ کیلومتر پوشش نسل ۴ و ۱۶۹ کیلومتر از جاده‌ها دارای پوشش نسل ۲، ۱۷۶ کیلومتر دارای پوشش نسل۳، و ۱۵۷ کیلومتر دارای پوشش نسل ۴ در جاده‌های مرزن‌آباد، بلده، هزار جریب نکا، بهشهر و گلوگاه انجام شده است.

رشد ۹ درصدی پوشش تلفن همراه در روستاهای مازندران/ بهره‌مندی ۹۷ درصد روستاهای مازندران از اینترنت همراه

وی افزود: ارتقای پهنای ورودی استان با ۱۲۵۰ گیگ با رشد ۲۲.۵ درصدی و ظرفیت انتقال استان با ۱۷۴۴ گیگ و رشد ۱۳ درصدی از دیگر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم است.

اعزی به پروژه فیبر نوری در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار کرد: از محل فاز نخست این پروژه تاکنون ۳۵۲ کیلومتر فیبرنوری در ۵ شهرستان استان با هدف تامین پوشش پایدار و با کیفیت اینترنت در ۲۰۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان انجام و در شهرستان‌های آمل، بابل، ساری، سوادکوه و نکا به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران ادامه داد: از محل همین پروژه فیبر نوری در مناطق روستایی، طی سال‌جاری ۲۵۳ کیلومتر فیبرنوری در حال اجراست که به منظور تامین پوشش اینترنت پر سرعت ۷۶ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در حال اجرا است که به‌زودی در شهرستان‌های چالوس، نور، رامسر، آمل، نور، سوادکوه، و سوادکوه شمالی به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه فیبر نوری در مناطق روستایی استان ادامه خواهد داشت، گفت: ۱۱۵۳ کیلومتر دیگر از این پروژه به منظور تامین پایداری شبکه و افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در ۱۳ شهرستان استان و ۳۱۹ روستای مازندران اجرایی خواهد شد.

اعزی میزان اعتبار این پروژه را ۳۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد که در شهرستان های آمل، بابل، ساری، نکا، بهشهر، قائمشهر، سوادکوه، تنکابن، رامسر، چالوس، نوشهر، نور و سوادکوه شمالی اجرایی خواهد شد.

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#اخبار_امید

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها