دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
پورابراهیمی:

حل مشکلات معیشتی اولویت اول کشور است

حل مشکلات معیشتی اولویت اول کشور است
نماینده ادوار مجلس و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم گفت: اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

فرزانه حسنی - آوای خزر، محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز بعد از ثبت نام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع اصحاب رسانه در تالار وزارت کشور، اظهار کرد: در برخی زمینه ها وضعیت کنونی نظام، اساسا متناسب با ویژگی های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نمی باشد فلذا امروز اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می باشد.

وی کنار گذاشتن مجادلات حضور و دسته بندی های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران و کارشناسان معتقد به مبانی انقلاب برای ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد انسجام کامل در مدیریت اجرایی کشور و جلوگیری از بخشی نگری در ارکان اجرایی نظام، همچنین اهتمام برای اجرای اسناد بالا دستی به ویژه برنامه هشتم توسعه کشور با اولویت مسائل اقتصادی و همچنین توانمند سازی درونی اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی همزمان با بهره گیری ظرفیت ها در تعاملات منطقه ای و جهانی در عرصه اقتصادی را گامی اساسی جهت تحقق این مهم دانست.

این نامزد انتخاباتی در ادامه عنوان کرد: علیرغم اولویت مباحث اقتصادی که مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد توجه به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، امنیت ملی، سیاست خارجی از ارکان برنامه های اینجانب در مدیریت اجرایی کشور می باشد.

پورابراهیمی در پایان گفت: از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به اینجانب به عنوان فرزند کوچک نظام، بسیجی لشگر ثارالله به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس جهت حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز سایر تشکل ها، احزاب و گرایش ها که اعلام حمایت نمودند تشکر می نمایم ولو اینکه اینجانب متعلق به تمامی مردم ایران می باشم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود برجای بگذارم.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

خبرنگار: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها