دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
در هیاهوی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در مازندران صورت گرفت
اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان و صنایع وابسته به شرکت های بین المللی خارجی در مرکز مازندران افتتاح شد.

برپایی اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان و صنایع وابسته به شرکت های بین المللی خارجی در ساری

به گزارش آوای خزر، نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته به شرکت‌های خارجی در مجموعه نمایشگاهی نیاوران ساری افتتاح شد. آقای سیاه منصوری مدیر این رویداد صنعتی با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات که به صورت غیر منصفانه در عدم برگزاری نمایشگاه ایجاد شد اما این نمایشگاه با به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: شرکت های صاحب نام از جمله شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور یافتند.

وی افزود: اتفاق مهم در این نمایشگاه حضور شرکت روسیه ای به نمایندگی از روسیه در این نمایشگاه بوده که این نمایشگاه را طی قرار دادی به مدت ۱۰ سال قراردادی ساپورت می کند و حداقل ماهی یک بار در مازندران نمایشگاه را برگزار خواهند کرد.


مدیر عامل مجتمع نمایشگاهی نیاوران ساری تصریح کرد: اتفاق بعدی حایز اهمیت این است که در در روسیه نیز به صورت توافقی ایران نیز در نمایشگاهی برگزار خواهد کرد.

سیاه منصوری افزود: همچنین کشور اوکراین نیز در بخش توسعه صادرات بحث نمایشگاهی وارد شده و طی آن قراردادی نیز بسته شد تا بحث توسعه صادرات نمایندگی کاسپین نیاوران با هولدینگ اوکراین قوت گرفته و در این راستا قرارداد منعقد شده است.
وی همچنین گفت: گردهمایی بزرگی نیز در نمایشگاه برگزار شده استان اصفهان نیز در نمایشگاه حضور داشتند که توانستند امکانات خود را درنمایشگاه ارائه دهند و این شرکت اصفهانی صادراتی نیز به کشورهای عراق نیز دارد و در مسائل کاری نیز به جهت خرید محصولات آنها حضور در نمایشگاه فرصت خوبی را ایجاد می کند.

میلاد ثروتی مدیرعامل هواپیمایی براوو اریزو اوکراین نیز در گفت و گویی با بیان اینکه بیش از سابقه 15سال برقراری ایران- اکراین را داشتیم و با وجود مشکلات در جهت تقویت توریسم وهمکاری های بین دو کشور داشتیم و به رقم تحریمات ظالمانه 50فروند هواپیما وارد کشور کردیم و بیش از صدها خلبان را اموزش دادیم.

وی افزود: در زمینه توریسم و گردشگری بین ایران و اوکراین در حال فعالیت هستیم و حاضریم در جهت اقلام و محصولات از طریق بخش هوایی که راه ایمن سریع و ارزان به نسبت سرعت است اقدام کنیم.

این مدیر عامل هواپیمایی ادامه داد: در استان مازندران در بخش محصولات با توجه به اینکه مازندران بهشت محصولات متنوع بوده و جاذبه های گردشگری زیادی دارد یکی از دلایل حضور ما در این نمایشگاه به دلیل قطبیت مرکبات مازندران و صادرات ان است که بطور مثال برای انتقال میوه باید سریع ترین زمان را داشته باشیم و سیستم هوایی گزینه مناسبی است و در نهایت موجب ارزآوری و رونق اقتصادی مازندران خواهد شد.

ثروتی افزود:در بخش توریسم نیز به دلیل کمبودتبلیغات در اکراین شناخت خوبی صورت نگرفت اما اکنون از طریق سفارتخانه برای معرفی جاذبه های گردشگری مازندران اقدامات خوبی انجام شد تا از طریق خط هوایی توریسم وارد مازندران شود;در همین راستا استفاده از خط پرواز مازندران در بلند مدت نیز اعم از باری و مسافری دیده شده است.
وی گفت: این نمایشگاه برای معرفی جاذبه های مازندران به اکراین و جذب گردشگر مناسب خواهد بود.

در ادامه مهدی طهماسبی مدیر عامل آسیا و خاور میانه نمایندگی هولدینگ رونو اکراین نیز در گفت و گویی با اشاره به اینکه برندهای مطرح در نمایشگاه حضور یافتند اظهار کرد: بخش نمایشگاهی نیاوران کاسپین تلاش بیشماری در این راستا انجام دادند که موجب رضایت شد.

وی افزود: اوکراین در زمینه غلات, ذرت, جو, سویا و کنجاله ی سویا در دنیا اول است و در بحث دامی نیز سرامد بوده و محصولات شکر روغن نباتی نیز توجیحات اقتصادی در حوزه صادرات ایران و خاور میانه دارد.
نماینده هولدینگ رونو اوکراین افزود: در بخش های ترانسپورت و تحریمی و دوری از ایران را هم کنار هم بچینیم اما باز هم توجیه اقتصادی دارد.

طهماسبی گفت: بایددید دیگری باید نسبت به اکراین داشته باشیم تا شناخت ایران از اکراین بیشتر شود زیرا در بحث صادرات و واردات ایران و اکراین برای ایران ارز اوری می شود.

وی ادامه داد: اگرمصرف روزانه کارخانه های تولید روغن بسیار بالاست و این نیاز برای واردات نیز احساس می شود
و صادرات محصولات ایران و بنام ایران از اکراین صادرات صورت خواهد گرفت.
نماینده اوکراین افزود: در این راستا با دهکده صنعتی و توسعه تجارت کاسمین نیاوران قرار دادهای بسته شد وبا اتاق تعاون قراردادهای توسعه بسته شد.

طهماسبی گفت: استان مازندران طلای ایران است و در بخش مرکبات, خاویار, ماهی و برنج محصولات مازندران درجه یک است و ما میتوانیم به اکراین صادرات داشته باشیمواکراین از انجاییکه قلب اروپا است حجم صادرات در حد چشمگیری بوده و رقم صدرات ایران باواحد یورو رقم قابل توجهی خواهد بود که منجر به توسعه مازندران و ایران خواهد شد.

وی تأکید کرد: اکراین هیچ جناح سیاسی خاصی ندارد و تبلیغات منفی علیه ایران نیز زیاد است که با این تعاملات تبلیغات منفی منتفی می شودو امنیت فردی تجاری بصورت مطلق در ایران وجود دارد.

نماینده شرکت هولدینگ اوکراین افزود: در قرار داد ما با مجتمع تجاری نیاوران می خواهیم منطقه ی امنی در ایران و اکراین به کمک وزارت خارجه و سفارت ایران در اکراین ایجاد, تا سرمایه گذاران ایرانی به اکراین امده و سرمایه گذاری کرده, محصولات ایران را در معرض نمایش گذاشته تا در بخش ساختمان و صنایع نیز بدرخشیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه اوکراین دروازه ی اصلی اروپا است تأکید کرد: صادرات به اکراین یعنی با کل اروپا دست دوستی داده ایم و ارزو دارم ایران به اوکراین نفت صادر کند که بسیار برای ایران ارز آوری خواهد داشت.

 انتهای پیام/۱۰۰۰

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها