دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
در این خبر فهرست گوشی‌های جدید از شرکت‌های مختلفی مانند شیائومی، ویوو، لنوو و سامسونگ که این هفته رونمایی شدند را مشاهده می‌کنید.

 نیمه دوم سال به تازگی آغاز شده است و شیائومی، ویوو، لنوو و سامسونگ همگی دستگاه‌های جدید خود را معرفی کرده‌اند تا بتوانند برای طرفداران خود بازه زمانی هیجان انگیزی خلق کنند.

گوشی‌‎هایی که ویوو معرفی کرد

در روز سه‌شنبه ما دو رویداد مختلف در چین داشتیم. ویوو در حال معرفیiQOO Neo خود همراه با تراشه Snapdragon 845 بود. این تلفن هوشمند ویژگی‌های بسیاری را با برادر بزرگ‌تر خود به اشتراک می‌گذارد اما قیمت پایین‌تری نسبت به آن دارد. برچسب قیمت IQOO Neo چیزی در حدود ۲۵۰ دلار است. این تلفن همراه دارای FlashCharge معمولی ویوو است که از ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. پیکربندی حافظه این دستگاه نیز برخلاف iQOO Monster که ۱۲/۲۵۶ گیگابایت است تنها تا ۸/۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

از آن‌جایی که این دستگاه در چین می‌ماند، ویوو گوشی Z1 Pro را برای گیمرهای هندوستان معرفی کرد. این شرکت می‌گوید نام Z در این دستگاه از نسل Z که پرطرفدارترین در بین گیمرها است، گرفته شده و این دستگاه نمونه پیشرفته‌تر شده vivo Z5x است. دوربین سلفی در این گوشی ۳۲ مگاپیکسل بوده و در آن از تراشه Snapdragon 712 با پردازنده کمی سریع‌تر استفاده شده است.

کدام گوشی‌ها این هفته رونمایی شدند؟

شیائومی از بقیه عقب نمی‌ماند

هفته گذشته شیائومی اعلام کرد که یک سری CC جدید در حال پیوستن به محصولات این شرکت است. گوشی‌های Mi CC9 و Mi CC9e دو عضو جدید این خانواده هستند که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

لنوو دستگاه میانی خود را معرفی کرد

لنوو در حال فروش Z6 Pro با Snapdragon 855 و نسخه ارزان‌قیمت‌تر Z6 Youth بود در نتیجه وجود یک مدل دیگر بین این دو دستگاه الزامی به نظر می‌رسید. گوشی Lenovo Z6 روز سه‌شنبه به عنوان یک دستگاه میانی معرفی شد. تقریبا ظاهر آن‌ها مشابه است اما تفاوت اصلی در درون آن‌ها وجود دارد. گوشی جدید لنوو با یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، رم ۸ گیگابایتی و یک تراشه Snapdragon 730 SoC جدید وارد بازار می‌شود.

کدام گوشی‌ها این هفته رونمایی شدند؟تبلت جدید سامسونگ نامی خسته کننده دارد

دستگاهی که ما مطمئنیم خارج از چین در دسترس قرار می‌گیرد، گلکسی Tab A 8.0 (2019) slate است. در پشت این نام بلند و خسته‌کننده یک تبلت مقرون به صرفه قرار دارد که تراشه Snapdragon 429 موجود دارد به وسیله یک رم ۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. این تبلت در جلوی خود هیچ دکمه‌ای ندارد ، تنها یک حاشیه بزرگ برای نگه‌داشتن آن در حالت پرتره یا لنداسکیپ در آن تعبیه شده است.

سامسونگ این تبلت را به همراه ۲  ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیم و سه ماه اشتراک رایگان اسپاتیفای پریمیم به فروش می‌رساند در نتیجه شما می‌توانید با داشتن آن برای مدت‌ حدود سه ماه به صورت آنلاین و بدون تبلیغ ویدئو و موزیک ببینید و بشنوید.

کدام گوشی‌ها این هفته رونمایی شدند؟

کدام گوشی‌ها این هفته رونمایی شدند؟

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها