دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبرداد
کشف 315 انشعاب غیرمجاز در مانور تابستانه‌ی غرب مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: فاز سوم مانور جهادي مقابله با برق هاي غير مجاز، ويژه تابستان در این مناطق انجام و طی آن، ۳۱۵ انشعاب غیرمجاز و ۷۹ دستکاری کنتور کشف شد.

به گزارش آوای خزر، کیوان فرح‌زاد با بیان اینکه روند ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حاشیه شهر‌ها و روستاها و نواحی منفصل شهری و گاها عدم امکان واگذاری انشعاب به این اقامتگاه ها، منجر به افزایش استفاده از برق غیرمجاز شده است؛ این موضوع را سبب خسارت‌های مالی به شرکت توزیع برق و هم افزایش اتصالی، ضعف ولتاژ و قطعی برق در این مناطق عنوان کرد.

کشف 315 انشعاب غیرمجاز در مانور تابستانه‌ی غرب مازندران

وی افزود: اين كار غير ارزشي از سوي برخی افراد سودجو سبب شده كه شرکت توزیع نیروی برق غرب استان مازندران با استفاده از اکیپ های اجرایی، گروه های تست و بازرسی و ناظرین ستاد و امور، در ايام تعطيلات آخر هر هفته به صورت جهادي فعاليت هاي گسترده و ارزشمندي را در زمينه جمع آوري برقهای غير مجاز انجام دهند تا تامين برق پايدار براي مشتركين شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران دچار خدشه نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران كاهش تعداد انشعابات غيرمجاز در جلوگیری از هدررفت انرژي و خسارات ناشي از آن را بسيار موثر دانست و گفت: علاوه بر آن، مي توان از برگشت این هزينه ها براي اجراي برنامه هاي توسعه و اصلاح شبکه برق استفاده كرد.

کشف 315 انشعاب غیرمجاز در مانور تابستانه‌ی غرب مازندران

 فرح زاد بیان کرد: در "فاز سوم مانور جهادي مقابله با برق هاي غير مجاز، ويژه تابستان" تعداد ۹۶۱ بازدید انجام شد و تعداد ۳۱۵ انشعاب غیر مجاز و ۷۹ دستکاری کنتور کشف و پرونده آنها پس از تکمیل طی روزهای آتی به دستگاه قضا ارسال خواهد شد.

 "در این مانور، ۴۷۶ دستگاه کنتور معیوب و دستکاری تعویض شد".

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: با توجه به ادامه روند اجرای این مانورها، از عموم مردم شریف غرب استان تقاضا می شود تا هرگونه سوءاستفاده از شبکه برق را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

"فاز سوم مانور جهادي مقابله با برق هاي غير مجاز ويژه تابستاندر روز هاي پنج شنبه و جمعه ٢٠و٢١ تيرماه در شهرستان هاي نور، محمودآباد، نوشهر، چالوس، عباس آباد و تنكابن با تعداد ۶۱ اکیپ اجرایی با شرکت ۲۰۴ نیرو برگزار شد".

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار