دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
مدیرعامل بنیاد برکت:
اولویت بنیاد برکت در شرق مازندران خوداشتغالی و بازاریابی محصولات است
مدیرعامل بنیاد برکت در سفر به شرق مازندران گفت: باتوجه به بازدیدها و ارزیابی‌هایی که از این منطقه صورت گرفت؛ اولویت طرح‌های بنیاد برکت در شرق مازندران به خوداشتغالی و بازاریابی برای محصولات واحدهای تولیدی اختصاص دارد.

سعید جعفری در حاشیه بازدید از طرح‌های اجرایی موفق تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت در گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر از شرق مازندران، گفت: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این منطقه به دلیل ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری و زیرساخت‌های اقتصادی در منطقه از اهداف بنیاد برکت در مازندران است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون با حضور مستمر و بازدیدهای میدانی از روند اجرایی طرح در مناطق مورد پیگیر، اجرای طرح‌های خود‌اشتغالی برای کاهش نرخ بیکاری در اولویت است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 300 طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور در شرق مازندران ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: به همت همکاران و تسهیل‌گران سه شهرستان گلوگاه، بهشهر و نکا، 590 طرح با بیش از 110 نفر با اشتغالزایی مستقیم و با اعتبار 45 میلیارد تومان به نتیجه رسید.

اولویت بنیاد برکت در شرق مازندران خوداشتغالی و بازاریابی محصولات است

جعفری ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام برای امسال نیز 800 طرح با 90 میلیارد تومان در استان مازندران را برای 2 هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همراه شهر سیمرغ- به دلیل خسارت سیل- در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین از یک واحد دامداری شیری با دو راس گاو بازدید کرد و آن را از جمله طرح‌های موفق بنیاد برکت در شرق مازندران عنوان و تصریح کرد: فرد شاغل در این دامداری، چندین سال در دکل‌بندی مشغول فعالیت بود و باتوجه به سختی کار و دوری از خانواده، درخواست تسهیلات داشت که بتواند در شهر خود شغلی داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: این فرد با دریافت تسهیلات بانکی از بنیاد برکت توانست برای خود و دو نفر از خانواده‌اش شغل ایجاد کند.

جعفری در پایان گفت: بازاریابی محصولات و فرآورده‌های تولیدی برای فروش، دیگر اولویت طرح‌های بنیاد برکت در شرق مازندران است.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1002

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها