دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
دادگستری مازندران اعلام کرد
ملاقات با رئیس کل دادگستری مازندران از طریق ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی
مراجعین برای حضور در جلسه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری مازندران، از طریق سایت دادگستری استان ثبت نام و نوبت دریافت کنند.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، دادگستری استان مازندران در راستای بند ذ ماده 16 دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضاییه، روز ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی دادگستری مازندران یعنی روز سه‌شنبه هر هفته از ساعت 7:30 صبح تا 13 تعیین شده که لازم است مراجعین محترم برای حضور در این دیدار، نسبت به اخذ نوبت به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

بر این اساس، مردم شریف استان مازندران می‌توانند به سایت دادگستری کل استان مازندران به نشانی http://dadgostari-mz.eadl.ir مراجعه و از طریق «سامانه نوبت‌دهی ملاقات حضوری» نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند؛ پیگیری ثبت نام انجام‌شده نیز از طریق کد رهگیری دریافتی امکان پذیر خواهد بود.

تاکید می‌شود فقط اشخاص دارای سمت در پرونده يعني اصيل يا وكيل رسمي دادگستري، مجاز به ثبت نام در سامانه بوده و دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران از پذيرش افراد فاقد سمت معذور خواهد بود؛ ضمن اینکه ارائه رسيد چاپي ثبت نام به همراه کارت شناسایی معتبر نیز در روز ملاقات مردمی الزامي‌ست.

ملاقات با رئیس کل دادگستری مازندران از طریق ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی

گفتنی است زمان ثبت نام در سایت از روز چهارشنبه ساعت 8.00 صبح تا دوشنبه هفته بعد (روز پیش از ملاقات) ساعت 23.00 خواهد بود و ظرفیت ثبت نام برای هر هفته 200 نفر تعیین شده است.

مراجعین محترم می‌توانند در صورت هرگونه سوال با شماره ( 5- 01133312232- داخلي 199 دفتر رئيس كل دادگستري استان مازندران) تماس بگیرند.

لازم به ذکر است پیرو بخشنامه ارسالی از دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، پذیرش هرگونه درخواست مبنی بر حمایت حقوقی – قضایی و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری صرفاً از طریق ثبت نام در سامانه حامی به آدرس www.hami.adliran.ir  امکان‌پذیر است.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها