دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران:
وضعیت در اردوگاه کفر بحرانی‌ست/ داعش چیزی برای عرضه در برابر ایران ندارد
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت در اردوگاه کفر بحرانی‌ست، از خالی بودن دست حامیان داعش گفت و اینکه این گروه تکفیری هیچ چیزی برای عرضه در برابر جمهوری اسلامی ایران ندارد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، سردار رمضان شریف روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران به مناسبت روز خبرنگار با تبریک به اصحاب رسانه از آنها خواست که با شناخت بیشتر از جبهه کفر، و بررسی بیشتر درباره رویدادهای ایران و جهان به انتشار اخبار امیدوارکننده و صادقانه بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را عالی‌ترین نیاز هر کشوری دانست و این سوال را مطرح کرد که در حال حاضر کدام کشور می‌تواند ادعا کند که بیشتر از ایران امنیت دارد؟

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران با اشاره به حکومت خودخوانده داعش، به این مبحث پرداخت که داعش تا قلب اروپا و آمریکا رفت، داعشی که برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی و برگرداندن درگیری‌ها در جغرافیای کشورهای اسلامی و ایجاد شکاف و اختلاف در این کشورها ایجاد شده بود اما اکنون برای اروپا و آمریکا و رژیم صهیونیستی دردسرساز شده است.

وضعیت در اردوگاه کفر بحرانی‌ست/ داعش چیزی برای عرضه در برابر ایران ندارد

سردار شریف، از وضعیت بحرانی در اردوگاه کفر گفت و آنچه را که امروز در جبهه مقابل آن یعنی جبهه ایمان و در ایران می‌بینیم را ناشی از رهبری سید علی خامنه‌ای دانست که عشق به او در قلب مردمان آزاده‌ی کشور جاری‌ست.

وی تاکید کرد که داعش هیچ چیزی برای عرضه در برابر جمهوری اسلامی ایران ندارد. و دست حکومت‌هایی که حامی و پشتیبان آنها هستند نیز خالی‌ست و می‌بینیم که در این وضعیت، دست به دامان افراد درمانده و مستاصلی چون مریم رجوی و مسیح علی‌نژاد شده‌اند و این تمام قدرت آنهاست!

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران با اشاره به این سخن ترامپ رئیس جمهور آمریکا که "ایران در هیچ جنگلی برنده نشد و در هیچ مذاکره‌ای بازنده نبوده است" ضمن اینکه آن را مضحک‌ترین جمله ترامپ توصیف کرد؛ این سوال را خطاب به چنین تفکراتی مطرح می‌کند که شما در کدام رویارویی پیروز بوده‌اید؟ در تجزیه ایران؟ کودتای نوژه؟ در حمایت از کوموله؟ در حمایت از خلق عرب؟ در حمایت از چریک‌های فدایی خلق؟ در حمایت از داعش یا در حمایت از صدام؟

وی بیان داشت که آمریکا همواره بازنده محض بوده است و باوجود همه تحریم‌هایی که از زمان انقلاب و پس از دفاع مقدس علیه ایران داشته است اما امروز همه قدرت دفاعی ایران محصول تجربیاتی‌ست که پس از دوران دفاع مقدس به‌دست آورده‌ایم که نمونه اخیر آن، همین سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا و متحیر ماندن آنهاست.

به گزارش آوای خزر، در این مراسم از خانواده شهید هادی باغبانی خبرنگار و مستندساز اهل بابلسر که در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید تجلیل شد. همچنین به پاس همراهی صدا و سیمای مازندران از هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران قدردانی و در پایان نیز از حدود 100 خبرنگار استان مازندران تجلیل شد. "سارا امید وندچالی" نیز به‌عنوان خبرنگار نمونه سال 97 در حوزه بسیج معرفی شد.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها