دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
با حضور معاون اول رئیس جمهور
استادیوم 5 هزار نفری نوشهر افتتاح شد + تصاویر
ورزشگاه فوتبال نوشهر از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان، امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، ورزشگاه فوتبال 5 هزار نفری نوشهر(ورزشگاه شهدای نوشهر) امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان مازندران رسماً به بهره‌برداری رسید. در این زمینه مهندس  محمدمهدی اقبال‌پور مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا با بیان اینکه مراسم افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری نوشهر هدیه مقام معظم رهبری به مردم مازندران است اظهار می‌دارد که این پروژه با هزینه 17 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا تکمیل شده است.

"قرار بود بسیج سازندگی در هفته دولت برای هر روز یک افتتاح پروژه داشته باشد که امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر هدیه سفر مقام معظم رهبری به مردم مازندران به‌ویژه مردم نوشهر افتتاح شد".

اقبال‌پور همچنین تاریخ شروع پروژه را فروردین 96 اعلام کرد و اینکه در سه فاز شامل احداث زمین چمن به مساحت یک‌هزار و 300 متر، چهار برج نوری در چهار گوشه زمین به ارتفاع 30 متر، سکوی تماشاگران و جایگاه ویژه به مساحت 4 هزار و 100 متر و احداث ساختمان اداری در سه طبقه تعریف شده که مجری و پیمانکار آن بسیج سازندگی سپاه کربلا و دستگاه بهره‌بردار نیز اداره‌کل ورزش و جوانان است.

"ورزشگاه شهدای نوشهر در نوع خود با کیفیت‌ترین پروژه ورزشی در کشور محسوب می‌شود که تمام طراحی‌های این پروژه بر عهده بسیج سازندگی سپاه کربلا بوده است".

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا با بیان اینکه ورزش یکی از دغدغه‌های مهم سپاه است؛ از تکمیل روند ساخت و بازسازی 150 سالن ورزشی توسط سپاه در مازندران گفت و اینکه در حال حاضر ورزشگاه‌های 7 تیر بابل و شهید متقی ساری نیز توسط بسیج سازندگی در حال بازسازی‌ست.

به گزارش آوای خزر، بهره‌برداری از مرکز بین‌المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران(ICR) در آمل، بازدید از نیروگاه زباله‌سوز در حال ساخت نوشهر و بازدید از بندر و گمرک نوشهر ، از دیگر برنامه‌هایی بود که اسحاق جهانگیری در سفر دو روزه خود به مازندران انجام داد.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها