دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
در بازدید میدانی نماینده استانداری ساراتف روسیه از بندر امیرآباد عنوان شد
اعلام آمادگی
معاون استاندار"ساراتف" روسیه اعلام آمادگی کرد که این استان در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و همچنین راه‌اندازی تورهای گردشگری با استان مازندران از طریق بندرامیرآباد همکاری کند ضمن اینکه روابط استان در بخش کشاورزی و ایجاد بسترهای جدید نیز تقویت می‌شود.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، با هدف آشنایی بیشتر از توانمندی‌های بندر نسل سوم و استراتژیک امیرآباد و افزایش مناسبات طرفین در حوزه تجارت و بازرگانی، امروز "آلکسی ولادیمیر ویچ استرلنیکوف "معاون استاندار ساراتف فدراسیون روسیه در صدر یک هیأت اقتصادی وارد این بندر شد.

در این بازدید که عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران نیز به‌عنوان نماینده ارشد بخش خصوصی این استان حضور داشت، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و گردشگری دو استان مازندران و ساراتف اظهار داشت که لازم است از توانمندی‌های طرفین با شناخت بیشتری که حاصل خواهد شد؛ برای افزایش رونق اقتصادی و تجاری طرفین، بهره‌برداری شود.

سیاوش رضوانی با اشاره به رشد 25 درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالا از بندرامیرآباد از آغاز سال میلادی 2019 تاکنون که به 2 میلیون و 800 هزار تن رسیده است؛ اعلام کرد که سهم روسیه در مبادلات تجاری با این بندر استراتژیک 57 درصد است.

اعلام آمادگی

وی همچنین با اشاره به اراضی پشتیبانی بندری و موقعیتی که بندر امیرآباد بعنوان یک بندر پیشرفته در جنوب دریای خزر دارد، آن را بستر مناسبی برای راه‌اندازی صنایع کوچک و بزرگ و متوسط اعلام کرد.

 استان ساراتف را از استان‌های برتر روسیه در تولید غلات عنوان و با اشاره به ظرفیت‌های بندری در بخش سیلوهای غلات اعلام داشت که ظرفیت مناسب برای افزایش یا آغاز همکاری در سایر اقلام کشاورزی به‌ویژه میوه و گوشت نیز وجود دارد.

استرلنیکوف معاون استاندار ساراتف روسیه در پایان بازدید میدانی از بندر امیرآباد، این ظرفیت بزرگ را دارای ارزش کم‌نظیر توصیف کرد که می‌تواند یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری بازرگانان و تجار ساراتف در اراضی پسکرانه باشد.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و کشاورزی در دو استان مازندران و ساراتف اعلام آمادگی کرد که دو طرف در توسعه زیرساخت گردشگری و راه‌اندازی تورهای گردشگری حتی به صورت آزمایشیhttps://www.avayekhazar.ir/، برنامه‌هایی را اجرا کنند.

استان ساراتف با مساحت ۳۷۸ کیلومتر مربع و حدود 2 میلیون و 500 هزار جمعیت در کنار رودخانه ولگا دارای موقعیت تجاری معروف و رتبه سوم تولید غلات کشور روسیه را دارد.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار