دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
سرمربی مستعفی ذوبی ها که ارتباط مناسبی با فضای مجازی دارد صبح امروز مطلبی تحسین برانگیز درباره دروازه بان سابق تیم خود به انتشار درآورد. مطلبی که نشر آن این روزها کمی عجیب به نظر می رسد.

به گزارش آوای خزر، سعید آذری که پیش از این و در دوران حضور در تیم ذوب آهن اصفهان نیز نشان داده بود از ارتباط مناسبی با دنیای مجازی و صفحات اجتماعی برخوردار است پس از خروج از کادر مدیریتی تیم ذوب آهن طبیعتا با فرصت بیشتری به صفحات اجتماعی خود می پردازد. آذری که بارها و بارها با انتشار پست های متنوع در رابطه با مسائل فوتبالی و آدمهای حاضر در آن به اظهارنظر پرداخته بود صبح امروز پستی عجیب منتشر کرد که برای آن نمی شد دلیلی دید.


آذری که در سال ها حضور خود در تیم ذوب آهن با بازیکنان و ستاره های فراوانی به کار پرداخت در پست منتشر شده خود به اظهارنظر درباره تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در 12 سال مدیریت خود پرداخت. مدیرعامل اسبق ذوبی ها که این روزها از فوتبال به دور است در مطلبی بلند بالا حرف های خود نوشت و در پایان نیز به معرفی رشید مظاهری به عنوان تاثیرگذارترین بازیکنی که در این سال ها با وی کار کرده است پرداخت. آذری در مطلب خود نوشت:


بسیار عناصر تاثیر گذاری در موفقیت یک مجموعه موثر هستند. در تیمهای ورزشی نیز شاهد همین رویه به عنوان یک سیستم هستیم، بارها از من در طی 12 سال مدیریت باشگاه ذوب آهن سوال شده علل موفقیتهای نسبی ما چیست؟

جواب این سوال مشخص است، مربیان، بازیکنان، هواداران، همکاران، رسانه ها، و شرکت سهامی ذوب آهن، افراد متخصص در هیت مدیره های ادوار مختلف.

 

 

ولی تاثیر گذار ترین عنصر بدون شک قهرمانان هستند کسانیکه در اقتصاد به عنوان دارایی های سرمایه ای باشگاه ها محسوب میشوند.
و اما در ذوب آهن طی 12 سال مدیریت من در رشته فوتبال قهرمانان زیادی که هر تیمی داشتن آنها را آرزو داشت سهم اساسی در موفقیتهای باشگاه داشتند. جالب است که بگویم که در طی این مدت مدیریت همواره از من سوال شد که تاثیر گذارترین بازیکنی که من با او کار کرده ام کیست؟

و پاسخ این سوال را تا امروز در سینه نگه داشتم تا از کسوت مدیریت باشگاه خارج شوم.  امروز به نوبه خود از تلاش تمامی بازیکنامم که برایم زحمت کشیدند تشکر می کنم اما لازم است ضمن تقدیر ازااحسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال عزیز و قاسم حدادی فر، محسن مسلمان، محمد خلعتبری، سینا عشوری، اسماعیل فرهادی و قاسم دهنوی، ایگور کاسترو، محمد صلصالی، سپهر حیدری، مصطفی صالحی نژاد، کارلوس سانتوز، حسن اشجاری و حاج مهدی رجب زاده مرد فراموش نشدنی فوتبال باشگاه و محمد باقر صادقی و هادی محمدی که آن صحنه احساسی را در خرمشهر برایم رقم زد و میلاد فخر الدینی با غیرت، وحید محمدزاده بلند بالا، و محمد نژاد مهدی و ارسلان با تعصب و مسعود حسن زاده و سید محمد رضا حسینی متدین و بی نظیر که همواره او را اذیت میکردم و البته مرد با شهامت ماذحمید بو حمداندبا معرفت و تمامی بازیکنانی که من افتخار همکاری با آنان را داشتم بگویم که:

تاثیر گذار ترین بازیکنی که مخصوصا در طی شیش سال گذشته تاثیر بی بدیلی در موفقیتهای ذوب آهن داشت و با مهارهای بی نظیرش پایه گذار موفقیتهای ما بود بدون شک رشید مظاهری بود.

رشید دلاوری بود که حضورش در چهارچوب دروازه ذوب مانند نگهبانی بود که حراست یک دژ تسخیر نشدنی به او واگذار شده بود.
در پایان نیز مجدد از همه بازیکنانم تشکر می کنم و میگویم عدم توانایی مالی باعث شد تا رشید، اوساگونا و محمدر ضای حسینی با تعصب و باشرافت از ما جدا شوند. به هر حال :

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


البته پس از این اتفاق گلر ملی پوش و فعلی تراکتوری ها علاوه بر انتشار کامنتی در ذیل مطلب آذری و همینطور انتشار یک استوری در صفحه اجتماعی خود از مدیرعامل سابق ذوبی ها تشکر کرد.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار