دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
آوای خزر گزارش می‌دهد
دلایل استعفای شهردار گلوگاه
"شهردار گلوگاه استعفا کرد"؛ این خبری‌ست که شهروندان و خوانندگان را نسبت به دلایل آن کنجکاو می‌کند. رئیس شورای شهر گلوگاه در این باره پاسخ داده است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان گلوگاه، محمدرضا ترابی بخشدار گرگان در آبان‌ماه 97 با رای اکثریت اعضای شورای شهر گلوگاه به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و یک ماه پس از آن با حکم استاندار مازندران، رسما عهده‌دار این مسئولیت شد.

ترابی روز گذشته از سمت خود استعفا کرد و با رأی اعضای شورای شهر، حاج شعبان خواجوی با 28 سال سابقه در شهرداری گلوگاه به‌عنوان سرپرست معارفه شد.

هر چند که داستان و دلیل استعفاها و عزل و نصب‌ در شهرداری‌های کشور تقریباً مشخص است و معمولا همیشه چیزهایی‌ست که نگفتنش بهتر از گفتنش است اما مواردی هم وجود دارد که باید گفته شود.

رئیس شورای شهر گلوگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری می‌گوید: مهندس ترابی به دلیل غیر بومی بودن و نداشتن مسکن در گلوگاه و مشکلات پیش‌رو برای تحصیل فرزندانش استعفا کرد.

حاج حسین خادملو با قدردانی از 9 ماه زحمات ایشان، درباره دیگر دلایل استعفا اظهار کرد: مهندس ترابی با توجه به تعهدات 9 ماه خود نسبت به حل مشکلات در حوزه مبلمان شهری، تغییر وضع موجود و عدم جذب مطالبات و وصولی‌های شهرداری، استعفای خود را به شورا اعلام کرد.

وی تاکید کرد: احساس مسئولیت برای جذب وصولات شهرداری از مرکز و دریافت کمیسیون‌ها، ماده صد و همچنین پرداخت حقوق و مطالبات به‌حق کارگران، کارکنان و پرسنل، مهمترین اولویت برای شورای شهر در گلوگاه است که ترابی نتوانست به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

رئیس شورای شهر گلوگاه با اشاره به اینکه گلوگاه شرقی‌ترین شهر استان در محور ورودی و مواصلاتی سه استان شمالی با جنوب کشور سرشار از مواهب طبیعی و گردشگری‌ست، گفت: وجود فرصت‌های شغلی و اقتصادی، ساحل و دریا و منطقه نمونه گردشگری توسکاچشمه ازجمله مواهبی‌ست که ظرفیت جذب توریست و گردشگر داخلی و خارجی را دارد.

این عضو پارلمان شهری اضافه کرد: با این همه نعمت ما نباید دغدغه مشکلات مالی و اشتغال را داشته باشیم؛ نبود درآمد پایدار در شهرداری و عدم وصول مطالبات ازجمله مشکلات شهرداری گلوگاه است.

وی بیان کرد: با تکمیل پروژه گردشگری توسکاچشمه تا پایان سال‌جاری و ساماندهی ساحل دریای آرام گلوگاه مشکل اشتغال و بیکاری جوانان حل و وضعیت موجود اقتصاد این شهرستان نیز تغییر خواهد یافت.

در پایان این مراسم از زحمات مهندس محمدرضا ترابی قدردانی و برای مهندس شعبان خواجوی به‌عنوان سرپرست شهرداری آرزوی موفقیت شد.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1003

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار