دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
مدیر پشتیبانی شرکت نفت:
مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران، از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح بومی‌سازی ۱۰ گروه خانواده کالا‌های کاربردی صنعت نفت خبر داد.
به گزارش آوای خزر: مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران، از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح بومی‌سازی ۱۰ گروه خانواده کالا‌های کاربردی صنعت نفت خبر داد.
 
آقای رامین قلمبر دزفولی با اشاره به چالش‌های ناشی از تحریم‌ها گفت: این چالش‌ها به‌طور طبیعی بر سرعت اجرای کار تاثیر گذاشته است، اما روند پیشرفت طرح‌هایی که تاثیرپذیری کمتری از محدودیت‌های ارزی و مالی داشتند ادامه یافت و بعضی از قرارداد‌ها پس از آغاز دوباره تحریم‌ها، ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، امکان تامین حدود ۹۵ درصد مواد اولیه ساخت تجهیزات سرچاهی و رشته‌های تکمیلی درون‌چاهی از محل تولیدات داخلی فراهم شده و بسیاری از کالا‌های موضوع قرارداد در این حوزه، آماده و تحویل داده شده است.

آقای قلمبر با اشاره به عزم جدی شرکت ملی نفت ایران برای استفاده حداکثری از توان صنعتگران داخلی، درباره طرح‌های دیگری در حوزه حمایت از ساخت داخل که اجرایی شده اند گفت: طرح بومی‌سازی ۳۰۰ قطعه و تجهیز کاربردی پرمصرف صنعت حفاری، استفاده از فناوری پوشش داخلی لوله‌های مغزی در میدان نفتی مسجدسلیمان، بومی‌سازی پمپ میله‌ای مکشی، بومی‌سازی ورق ترش و ... ازجمله کالا‌های پرکاربرد صنعت نفت هستند که روند بومی سازی آن‌ها آغازشده است.

مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه امکان تامین بیش از ۷۰ درصد اقلام زیرسطحی مورد نیاز در صنعت نفت از محل تولیدات داخلی وجود دارد، افزود: اجرای طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت یکی دیگر از گام‌های شرکت ملی نفت ایران در مسیر حمایت از سازندگان ایرانی است وامیدواریم با اجرای بسته‌های قراردادی این طرح، شاهد رونق در کسب‌وکار صنعتگران داخلی باشیم.

طرح بومی‌سازی ۱۰ گروه خانواده کالا‌های کاربردی صنعت نفت مشتمل بر ساخت تجهیزات مورد استفاده درچاه‌های نفت، انواع مته‌های حفاری، انواع شیر‌های کنترلی، انواع لوله‌ها، الکتروموتور‌های ضد انفجار و دور متغیر، ماشین‌های دوار، فولاد‌های آلیاژی، ابزار‌های اندازه‌گیری و ساخت پیگ‌های هوشمند با هدف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سال ۹۳ در دستور کار وزارت نفت قرارگرفته است و تدوین فهرست دومین گروه از کالا‌های کاربردی صنعت نفت نیز دردست اقدام است.
 
انتهای پیام/ 4000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار