دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
دبیر پنجمین سمپوزیوم هنر در طبیعت:
فراخوان پنجمین سمپوزیوم هنر در طبیعت(بولا 5) با عنوان
دبیر پنجمین سمپوزیوم هنر در طبیعت(بولا 5) هدف از نام‌گذاری این گردهمایی تخصصی در حوزه هنر و طبیعت با نام "آخرین موج" را در پنجمین دوره‌ی آن، حساس‌کردن مسئولان و مردم نسبت به وضعیت امروز خزر و مسائلی چون انتقال آب است.

عبدالرضا احمدی دبیر پنجمین سمپوزیوم/ گردهمایی تخصصی هنر در طبیعت "بولا 5" در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر در شهرستان ساری، با بیان اینکه انسان، طبیعت و هنر را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد؛ از وابستگی عمیق این سه عنصر مهم هستی گفت که بی‌شک هستی بدون آنها معنایی نمی‌یافت.

وی با اشاره به برگزاری چهار سمپوزیوم در استان مازندران که هرساله با استقبال هنرمندانی از سراسر کشور مواجه بوده است، این هنرمندان را دوستداران طبیعت و هنر عنوان کرد که با تمام وجود و عاشقانه به تماشای طبیعت و خالق هنرمند آن می‌نشینند تا نقشی از آن را بر صفحه بنشانند.

آقای احمدی، عنوان سمپوزیوم امسال را "آخرین موج" نام نهاد و علت این نامگذاری را اهمیت بیشتر به دریا، تذکر به اقدامات غیرقابل جبرانی چون هدایت آب‌های مسموم کشاورزی و صنعتی به دریا و یک "نه" بزرگ به طرح جنجالی و مبهم انتقال آب خزر به فلات مرکزی عنوان کرد.

این هنرمند که دستی نیز در فعالیت‌های اجتماعی حوزه محیط زیست دارد؛ معتقد است اگر خزر و مواهب خدادادی آن را جدی نگیریم و به‌خوبی از آن حفاظت نکنیم؛ ممکن است به‌زودی شاهد آخرین موج‌های آن باشیم.

وی از هنرمندان سراسر کشور خواست که آثار خود اعم از نقاشی، عکاسی و هنرهای مفهومی را از طریق تلگرام به نام کاربری @bula_art98 ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 09011517523 تماس بگیرند.

دبیر پنجمین سمپوزیوم هنر در طبیعت(بولا 5) همچنین اعلام کرد: آدرس دبیرخانه در مازندران - ساری – خیابان مازیار – مازیار 6 – مرکز هنر و معماری اهورا واقع شده و شماره تماس دبیرخانه نیز 33321342 با پیش‌شماره 011 است.

وی در پایان اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا 15 مهرماه 98 و زمان برگزاری سمپوزیوم نیز 21 تا 24 آبان‌ماه در پارک جنگلی – ساحلی سی‌سنگان شهرستان ساحلی نوشهر است.

برای دیدن پوستر جشنواره روی تصویر پایین کلیک کنید

 

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار