دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات سایپا در زمینه فروش فوری، موجب کوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات این گروه شده است.

به گزارش آوای خزر به نقل از سایپانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا افزود: اعمال تسهیلات بر روی محصولات، باقی‌ماندن یک‌ساله سند خودرو در رهن سایپا در کنار وجود محدودیت‌ها برای کد ملی و سن خریداران و همچنین رعایت برخی الزامات دیگر در زمینه رعایت موقعیت جغرافیایی، دست دلالان و سودجویان را بازار محصولات سایپا کوتاه کرد و التهاب بازار خودرو را از بین برد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیر تیم مدیران کنونی سایپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی خوبی هستیم و امیدواریم روند به کارگیری تدابیر موثر، مداوم باشد.

حسینی‌کیا گفت: اعمال تسهیلات 4، 5 و 10 میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید وجود از بین برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات این خودروساز شود.

وی گفت: تمامی اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سایپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر این خودروساز محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مجلس باید قوانین مربوط به پرداخت مالیات خریداران و فروشندگان خودرو را مدنظر قرار دهد تا انگیزه واسطه‌ها برای خرید از خودروسازان و فروش محصولات در بازار با قیمت‌های بالاتر از بین برود.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار