دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
ازدواج و طلاق بازیگران و هنرمندان یک کشور از جمله حاشیه‌هایی است که همواره مورد توجه مردم، بالاخص هواداران آن‌ها قرار می‌گیرد. در این بخش مختصری راجع به سلبریتی ها و چهره های معروف ایران و ازدواج‌های نافرجام آن‌ها می‌خوانید.

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی

آوای خزر: به لطف فضای مجازی، این روزها در کشور ما نیز همانند سایر کشورهای دنیا اخبار مربوط به هنرمندان و چهره‌ها خیلی سریع‌تر از گذشته منتشر شده و بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. 

 

طلاق بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی

خبرهای مرتبط با ازدواج و طلاق بازیگران و سلبریتی‌های ایران نیز از جمله حاشیه‌هایی است که بین مردم و مخصوصا هواداران آن‌ها طرفداران زیادی دارد.


رامبد جوان، ماندانا روحی و سحر دولتشاهی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


رامبد جوان در سال ۸۳ با ماندانا روحی ازدواج کرد. جالب است بدانید که صیغه عقد آن‌ها را سید محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان جاری ساخت. رامبد و ماندانا چهار سال بعد کارشان به جدایی کشید و رامبد بلافاصله پس از جدایی از همسرش با سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. از لحاظ سنی، رامبد هشت سال از سحر بزرگتر بود. یک‌سال پس از ازدواجشان، سحر دولتشاهی در سریال "مسافران" که کارگردانی آن را همسرش بر عهده داشت بازی کرد و این سریال نیز در آن زمان بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. با این وجود طولی نکشید که این زوج هنرمند تصمیم به طلاق گرفتند و پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

رامبد جوان پس از دومین شکست خود در زندگی مشترک دو سالی را مجرد ماند و در همین زمان بود که برنامه پرطرفدار خندوانه را اجرا می‌کرد. او سرانجام در سال ۹۵ با نگار جواهریان، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. مراسم ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در کشور یونان برگزار شد. بر خلاف رامبد، سحر دولتشاهی تا به امروز ازدواج نکرده و از ازدواج ماندانا روحی نیز خبری در دست نیست.

رامبد و نگار زندگی نسبتا آرام و کم حاشیه‌ای را دنبال می‌کردند تا اینکه در خردادماه سال ۹۸، خبر سفر این دو به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان، فضای رسانه‌ای کشور را تحت‌الشعاع قرار داد و این زوج هنرمند را وارد حاشیه کرد (حمله 20:30 به کانادا رفتن رامبد و نگار). منتقدان رامبد به صحبت‌های میهن‌پرستانه وی در برنامه خندوانه اشاره کردند و اقدام او برای تولد فرزندش در کانادا به‌منظور گرفتن تابعیت این کشور را مصداق بارز دورویی و ریا عنوان نمودند. این در حالی است که طرفداران رامبد به حق آزاد او برای گرفتن تصمیم برای زندگی‌اش تاکید داشتند و از وی دفاع کردند (رامبد جوان؛ دورویی یا آزادی؟). با وجود تمام این حاشیه‌ها دختر رامبد جوان، نوردخت، در اواخر تیرماه سال ۹۸ در کشور کانادا به دنیا آمد و هجمه‌ها علیه رامبد جوان و همسرش اندکی فروکش کرد (بچه رامبد و نگار در کانادا به دنیا آمد). 


آزاده نامداری و فرزاد حسنی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


آزاده نامداری و فرزاد حسنی، دو مجری شناخته شده کشورمان در تیرماه سال ۹۶ ازدواج کردند. عاقد آن‌ها سید حسن خمینی بود و خبر ازدواجشان در آن زمان بسیار در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد. دو ماه قبل از عقد رسمی نیز این دو با حضور مشترک خود در کنسرت فرزاد فرزین، خبر ازدواجشان را رسانه‌ای کرده بودند. با این وجود عمر زندگی مشترک این دو هنرمند دوام چندانی نداشت و پس از گذشت تقریبا یک سال، در خردادماه سال ۹۳ از یکدیگر جدا شدند و مردادماه همان سال، آزاده نامداری خبر جدایی خودش از فرزاد حسنی را رسانه‌ای کرد.

تقریبا یکسال پس از جدایی این دو مجری از یکدیگر، در فروردین‌ماه سال ۹۲، آزاده نامداری با انتشار عکسی از خود در حالی که پای چشمش کبود بود، آن را به کتک خوردنش از فرزاد حسنی نسبت داد و درباره او حرف‌های تندی زد. آزاده نامداری همچنین همسر سابق خود را تهدید کرد که چهل فایل صوتی از او دارد و از هواداران فرزاد حسنی خواست که از او بت نسازند. چندی پس از انتشار این پست جنجالی، فرزاد حسنی به آن واکنش نشان داد و صحبت‌های همسر سابقش را کذب دانست و عنوان کرد که او تنها قصد بردن آبرویش را داشته است. آزاده نامداری سرانجام در مهرماه سال ۹۴ با سجاد عبادی ازدواج کرد و یک‌سال بعد از او صاحب دختری به نام گندم شد. فرزاد حسنی نیز تا به امروز ازدواج نکرده است.


بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


بهاره رهنما بازیگر مطرح کشورمان، در سال ۱۳۷۰ با پیمان قاسم خانی، فیلم‌نامه‌نویس برجسته ایران آشنا شد و پس از گذشت سه سال با او ازدواج کرد. این زوج هنرمند در مردادماه سال ۷۷ صاحب دختری به نام پریا شدند. بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی سرانجام در سال ۹۵ و پس از بیش از بیست سال که از زندگی مشترکشان می‌گذشت تصمیم به جدایی گرفتند. بهاره رهنما یکسال پس از جدایی از پیمان قاسم خانی، در مردادماه سال ۹۶، با امیرخسرو عباسی، مالک برند‌ آرایشی ژاکسی و هاینس، ازدواج کرد. امیرخسرو عباسی نیز پیش از بهاره رهنما یک‌بار ازدواج کرده و از همسر سابقش دختری به نام انیس دارد.

سهیلا محامد، همسر سابق امیرخسرو عباسی، یک‌سال پس از عروسی او با بهاره رهنما، با انتشار لایو در اینستاگرام خود از همسر سابق خود گفت و ادعا کرد که او در سال ۸۷ حدود ۲۱ میلیون تومان به خود و خانواده‌اش بدهکار بوده و او و دخترشان انیس را در ۴ ماهگی رها کرده و دیگر به خانه برنگشته است. قاضی نیز پس از ۳ سال حکم طلاق غیابی او از امیرخسرو عباسی را صادر کرده است.

این صحبت‌های سهیلا محامد واکنش تند بهاره رهنما را به دنبال داشت و با انتشار استوری‌هایی در اینستاگرام، صحبت‌های همسر سابق شوهرش را جریانی کثیف عنوان نمود که علیه او و خانواده‌اش به راه افتاده و اذعان کرد که تمام قد برای حمایت از همسر خود در کنارش می‌ایستد (واکنش "بهاره رهنما" به ادعاهای "همسر سابق شوهرش"). بهنوش بختیاری یکی از هنرمندانی بود که در آن زمان برای حمایت از بهاره رهنما و همسرش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد (حمایت بهنوش بختیاری از"بهاره رهنما و همسرش"). بر خلاف بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی پس از جدایی از او تا به امروز ازدواج نکرده و به فعالیت‌های حرفه‌ای خود در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی ادامه می‌دهد.


امین زندگانی و مینا لاکانی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


امین زندگانی و مینا لاکانی، دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در سال ۷۶ با یکدیگر ازدواج کردند و پس از مدتی زندگی مشترک، کارشان به جدایی کشید. چندی بعد مینا لاکانی به آمریکا مهاجرت نمود و در مهرماه سال ۹۰ با حضور در برنامه صدای آمریکا اعلام کرد که برای همیشه ایران را ترک کرده و قصد بازگشت ندارد. با این وجود حضور او بدون داشتن حجاب در این برنامه، خود به نوعی بیانگر تصمیمش به عدم بازگشت به ایران بود. امین زندگانی اما در کشور ماند و در سال ۹۱ با الیکا عبدالرزاقی، دیگر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ازدواج کرد و تا امروز با او زندگی می‌کند. 


سحر قریشی، مهدی اخوان ذاکری و امید علومی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


سحر قریشی در ۱۷ سالگی با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد ولی این رابطه پس از ۵ سال زندگی مشترک به طلاق انجامید. سحر در سال ۹۳ یعنی پنج سال پس از جدایی‌اش از مهران اخوان، در فیلم سینمایی "دریا کنار" با امید علومی آشنا شد و در مصاحبه‌ای که در سال ۹۵ با رضا رشیدپور در برنامه "دید در شب" انجام داد به رابطه‌اش با امید علومی و محرمیتش با او صحبت کرد. با این وجود مدتی این زوج کنار هم دیده نشدند و سحر قریشی داشتن رابطه با امید علومی را انکار نمود!


الهام چرخنده و فرشید نوابی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


الهام چرخنده، بازیگر پرحاشیه کشور، در هجده سالگی با فرشید نوابی دیگر بازیگر تلویزیون ایران ازدواج کرد. این دو بازیگر شناخته شده در سال ۹۲ و پس از ۱۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. حاصل ازدواج این دو پسری به اسم ارسطو بود. لازم به ذکر است که الهام چرخنده قبل از فرشید نوابی یک ازدواج ناموفق دیگر نیز داشته که از آن همسرش نیز پسری به نام شایان دارد. در عید نوروز سال ۹۳ بود که حضور متفاوت الهام چرخنده در یک برنامه تلویزیونی و صحبت‌های او، از تغییر روحیات و تصمیماتش برای آینده خبر می‌داد. وی پس از مدتی پوشش خود را به چادر تغییر داد و در یک برنامه زنده با ذکر لبیک یا امیر المومنین‌(ع)، لبیک یا زهرا(س) و لبیک یا حضرت معصومه(س) از انتخاب این پوشش برای خود خبر داد. در شهریور سال ۹۶، الهام چرخنده با انتشار عکسی در اینستاگرام، از ازدواج سوم خود پرده برداشت. از همسر سوم او نیز همانند همسر اولش اطلاعات چندانی در دست نیست.


مانی رهنما

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


مانی رهنما خواننده کشورمان در حال حاضر همسر صبا راد، مجری تلویزیون است. او سال‌ها پیش و قبل از ازدواج با صبا راد، یک ازدواج ناموفق داشت و مدتی بعد از همسرش جدا شد. مانی رهنما از همسر اولش یک پسر به نام پارسا دارد. پسر او متولد سال ۱۳۸۰ است و در حال حاضر در زمینه موسیقی فعالیت دارد. مانی رهنما در سال ۹۶ با صبا راد ازدواج کرد و تا امروز نیز با او زندگی می‌کند. 


مهدی هاشمی و گلاب آدینه

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


مهدی هاشمی پس از حاشیه‌هایی که در تیرماه سال ۹۸ و بعد از انتشار ویدیویی از صحبت‌های مهنوش صادقی، همسر قانونی وی در فضای مجازی منتشر شد، اعلام کرد که سال‌هاست به صورت توافقی از گلاب آدینه جدا شده و دور از هم زندگی می‌کنند (ازدواج پنهانی مهدی هاشمی و مهنوش صادقی). این در حالی بود که نورا، فرزند مهدی هاشمی، پس از انتشار ویدیو از جانب مهنوش صادقی، ازدواج پدرش را با او تکذیب کرد که این نشان از آن داشت که گلاب آدینه و فرزندش از ازدواج مجدد مهدی هاشمی بی‌اطلاع هستند. پس از این قضایا مهدی هاشمی با انتشار ویدیویی از خود در فضای مجازی، از کاربران اینستاگرام خواست تا به مسائل مهمتر نظیر مسائل سیاسی و اجتماعی بپردازند و از پرداختن به موضوعات زرد این چنینی خودداری کنند.


عاطفه رضوی و مهرداد شکرابی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


عاطفه رضوی مدت‌ها قبل با مهرداد شکرابی، چهره پرداز مطرح سینما و تلویزیون، ازدواج کرد، اما مدتی بعد از وی جدا شد. او سپس با حسین پاکدل، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون ازدواج نمود. این زوج هنرمند در سال ۶۷ صاحب دختری به اسم صبا شدند که تنها فرزند آن‌هاست. صبا پاکدل ازدواج کرده و در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند.


امیر غفارمنش و پوپک گلدره

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


امیر غفارمنش در سال ۸۰ با زنده یاد پوپک گلدره ازدواج کرد و پس از چهار سال زندگی مشترک از وی جدا شد. در همان روز‌ها بود که پوپک گلدره دچار سانحه رانندگی شد و پس از هشت ماه که در اغما بود در بیمارستان مهر تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد. امیر غفارمنش پس از چندین سال که از مجردی‌اش می‌گذشت، سرانجام تصمیم به ازدواج گرفت. او در حال حاضر از همسر دومش یک پسر به اسم راستین دارد.


لادن طباطبایی و سعید تهرانی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


لادن طباطبایی تا کنون دوبار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. او بار اول و در سن هجده سالگی با پسر عمه خود ازدواج کرد و از او صاحب پسری به اسم شاهین شد. او پس از چند سال از همسرش جدا شد و با سعید تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نمود و از وی صاحب دختری به نام سها گردید. لادن چندی بعد از همسر دوم خود نیز طلاق گرفت و در سال ۹۱ به همراه دخترش به آمریکا رفت. او سال‌هاست که با سها در آمریکا زندگی می‌کند و مراحل درمان دخترش را که مبتلا به اتیسم است در این کشور ادامه می‌دهد.


امین حیایی و مونا بانکی پور

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


امین حیایی در سن ۲۲ سالگی با مونا بانکی پور بازیگر و کارگردان ازدواج کرد و از او صاحب پسری به اسم دارا شد. طولی نکشید که کار این زوج هنرمند با وجود داشتن یک بچه به طلاق کشید و آن دو از هم جدا شدند. پس از کشمکش‌های فراوان، سرانجام حضانت دارا با موافقت امین حیایی به مادرش سپرده شد. حدود چهار سال پس از جدایی این دو، امین حیایی با نیلوفر خوش خلق، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و از سال ۱۳۸۰ تا به امروز با او زندگی می‌کند.

در اواخر مردادماه سال ۹۷ بود که انتشار عکسی از دارا حیایی در کنار نیلوفر خوش خلق این شایعه را در فضای مجازی به راه انداخت که دارا فرزند مشترک نیلوفر خوش خلق و امین حیایی است. برای خاتمه دادن به این شایعه، امین حیایی ویدیویی را از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و صراحتا اعلام نمود که از همسر فعلی خود فرزندی نداشته و دارا فرزند مشترک او و همسر سابقش یعنی مونا بانکی پور است (شفاف‌سازی "امین حیایی" درباره مادر اصلی پسرش).


حمید گودرزی و ماندانا دانشور

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


حمید گودرزی در شهریورماه سال ۸۳ با دختری به نام ماندانا دانشور که در همسایگی‌شان بود ازدواج کرد. این دو پس از دوازده سال که از زندگی مشترکشان می‌گذشت تصمیم به طلاق گرفتند و از هم جدا شدند. حمید گودرزی علت این جدایی را علاقه همسرش به رفتن از ایران و زندگی در خارج از کشور عنوان کرد. این در حالی است که ماندانا دانشور با ارسال نامه‌ای عنوان نمود که مدت زیادی است که دور از حمید گودرزی زندگی می‌کند و حمید گودرزی مساله طلاق را در حالی رسانه‌ای کرده است که درخواست طلاق آن‌ها هنوز به دادخواست اولیه نیز نرسیده است. ماندانا دانشور سواستفاده‌هایی که در داخل ایران از او شده را علت اصلی رفتنش از ایران دانست و دوری از وطن را سخت‌ترین کار ممکن برای خودش عنوان نمود.


صبا راد و مرتضی علی آبادی

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


صبا راد مجری خوش صدای تلویزیون، در سال ۹۲ با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد. صبا راد یک سال و نیم از همسر خود بزرگتر بود و حدود سه سال بعد رابطه‌شان به جدایی انجامید. طلاق آن‌ها بسیار بی سر و صدا و در غفلت کامل رسانه‌های خبری اتفاق افتاد و شش ماه پس از جدایی، مرتضی علی آبادی مساله طلاق خود را از صبا راد رسانه‌ای کرد. صبا راد سرانجام در سال ۹۶ با مانی رهنما، خواننده پاپ کشور ازدواج نمود.


امیرحسین مدرس و نازنین اسکندری

طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی


امیرحسین مدرس برای نخستین بار در ۳۳ سالگی ازدواج کرد. همسر او نازنین اسکندری بود که ۹ سال با وی زندگی کرد و از او صاحب یک پسر به اسم ایلیا شد. این زوج سرانجام در سال ۹۱ از یکدیگر جدا شدند. امیرحسین مدرس یک‌سال پس از جدایی از همسر اولش با دختری به اسم بهار بهاردوست ازدواج کرد که صیغه عقد این دو را سید محمد خاتمی، رییس جمهور سابق کشورمان جاری ساخت. همسر دوم امیرحسین مدرس نیز همانند او یک‌بار ازدواج کرده و از همسر سابق خود دو پسر به نام های پژمان و امیرحسین دارد. 

منبع: ستاره

انتهای پیام/1000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار