دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
عباس رجبی به عنوان شهردار جدید ساری امروز معارفه شد.

معارفه شهردار جدید ساری

 

به گزارش آوای خزر به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در این مراسم، داشتن پیوست اجتماعی و فرهنگی در پروژه ها و تعامل دو سویه با شورا را از اولویت های اصلی شهرداران بیان کرد.

مهدی رازجویان با اشاره به اینکه انتخاب شهردار یک انتخاب مردمی است تصریح کرد: اصلی ترین وظیفه شوراها انتخاب شهردار بوده از اینرو انتخاب شهردار مردمی است.

وی به آیتم های شهردار خوب اشاره کرد و تعهد را از جمله شاخص ها برشمرد و افزود: جلوگیری از رانت خواری ها و فسادهای مالی در بدنه و سیستم، نشانه تعهد شهردار به شمار می رود.

وی تخصص را از دیگر ویژگی های شهردار خوب بیان کرد و گفت: تخصص به این منزله که بتواند مدیریت لازم در همه زمینه ها داشته باشد و از ارکان های مختلف درست و به جا استفاده کند.

معاون استاندار مازندران همچنین تاکید کرد: شهر را باید به سمت شهر هوشمند سوق دهیم و زمان اجرای پروژه ها را به حداقل برسانیم تا حلاوت و شیرینی آن در کام مردم دلپذیرتر باشد.

وی از شهردار ساری خواست تا به حاشیه ها نپردازد و با شهرداران شهرهای اطراف تعامل داشته باشد همان گونه که برای حل مشکل زباله ساری با شهرهای همجوار تعامل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری هم در این مراسم ، نمره شورا را در گزیش شهردار جدید قابل قبول دانست.

علیجان شمشیربند با بیان اینکه شورای شهر در انتخاب شهردار به وظیفه خود عمل کرده است گفت: در اولین فرصت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری اقدام کردیم و سپس شهردار را تعیین کردیم.

وی با بیان اینکه هرچند انتخاب شهردار ساری طولانی شد از گزینش عباس رجبی به عنوان شهردار ابراز خرسندی کرد و از تلاش های مهدی عبوری شهردار قبلی قدردانی کرد.

شمشیربند همچنین با تقدیر از تلاش های عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری نیز گفت: در مدت کوتاه سرپرستی توانست مسائل شهری را به خوبی مدیریت کند.

فرماندار ساری نیز با تقدیر از تلاش های مسئولان شهری برای توسعه و پیشرفت شهر گفت: آنچه که در ذهن مردم می ماند عملکرد مسئولان است و خوشبختانه تلاش های خوبی برای توسعه شهر ساری صورت گرفته است.

عباسعلی رضایی خواستار بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرداری برای توسعه و پیشرفت شهر ساری شد و افزود: شهردار ساری باید از نیروهای مختلف و ظرفیت شورای شهر برای توسعه شهر بهره گیرد تا با همراهی و همدلی مسائل را پیگیری و رفع کند.

عباس رجبی شهردار جدید ساری نیز در مراسم معارفه خود با اظهار اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران شهری کشور می تواند راهگشا باشد گفت: ارائه خدمات به مردم و فرهنگسازی در امور و مبارزه با سیستم فساد در شهرداری و همکاری با سایر دستگاه ها را امری مهم برشمرد.

وی یادآور شد: استفاده از مدیران جوان در سطح مدیریت شهری مدنظر قرار می گیرد تا به کسب اعتماد شهروندی که از رئوس برنامه هایم است دست یابیم.

شهردار ساری، کار را نسخه درمان دردهای ساری بیان کرد و گفت: تلاش همراه با سلامت اولویت ویژه است و این امر برمبنای قانونمندی و قانونگرایی محقق می شود.

وی تحولات اساسی در مدیریت مالی شهرداری و توانمندسازی نیروی انسانی  را از مهمترین برنامه هایش بیان کرد و افزود: سلامت در سایه قانونگرایی و کسب اعتماد شهروندی سرلوحه کارها خواهد بود.

انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار