دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
ساخت فروشگاه اینترنتی چندان سخت نیست، اما راه‌اندازی و ساخت فروشگاهی که بتواند مسیر موفقیت را طی کند، دشوار است. بنابراین اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق را دارید، به چیزی فراتر از یک وب سایت احتیاج خواهید داشت.

مراحل ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

آوای خزر: نمونه‌های خارجی و داخلی فروشگاه‌های اینترنتی گواهی بر همه گیر شدن خرید اینترنتی و رشد روزافزون خریدارانی است که روش‌های سنتی را کنار می‌گذارند. زمانی که جف بزوس (بنیانگذار آمازون) کار خود را در یک دفتر کوچک با امکاناتی ناچیز شروع کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد آمازون بتواند او را به ثروتمندترین مرد جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی تبدیل کند؛ بنابراین موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی اثبات شده است. البته با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد این فروشگاه‌ها زیاد شده ایت، برای راه اندازی یکی از آن‌ها باید از ابتدا با تفکر رقابتی پیش بروید. اگر می‌پرسید چگونه؟ باما همراه باشید. در ادامه مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی و آنچه که در این مسیر به آن نیاز دارید را شرح خواهیم داد.

 

ساخت وب سایت

اولین گام برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی خلق یک ایده و امکان سنجی آن است، اما حتما شما ایده‌ای دارید که به فکر تاسیس یک فروشگاه افتاده‌اید. پس به مرحله بعدی یعنی ساخت وب سایت می‌رویم. برای این منظور باید به سراغ یک فروشگاه ساز اینترنتی بروید. برای ساخت سایت دو گزینه پیش رو دارید، همکاری با افرادی که به تنهایی کار می‌کنند و شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند.

در صورتی‌که در این مرحله با یک شرکت قرارداد منعقد کنید، آنها تحت هر شرایطی ملزم به انجام تعهدات خود هستند، اما این موضوع در مورد آزادکاران صدق نمی‌کند. در نتیجه همکاری با یک آزادکار حتی اگر در کار خود حرفه‌ای باشد، ریسک بزرگی است. فرض کنید پس از مدتی این فرد تمایلی به ادامه همکاری با شما نداشته باشد یا به کشور دیگری مهاجرت کند، در اینصورت شما با مشکل بزرگی روبه‌رو خواهید شد.

بنابراین یک شرکت سایت ساز را انتخاب کنید، البته نه به همین راحتی! شرکتی را انتخاب کنید که نمونه کارهای موفقی در این زمینه داشته باشد و بتواند در زمانی کوتاه خدمات مورد نظر شما را ارائه دهد. در حالت ایده‌آل شرکت را انتخاب کنید که بتواند در این رابطه به شما مشاوره نیز بدهد.

 

ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

قالب سایت

پس از آنکه مخاطب از طریق نتایج سرچ در گوگل، تبلیغات و... به فروشگاه اینترنتی شما آمد، ظاهر سایت اولین چیزی است که می‌بیند. بنابراین قالب سایت اهمیت بسیاری برای نگهداشتن مخاطب در سایت دارد. در حقیقت قالب، طرح وب سایت شما را مشخص می‌کند، بنابراین به نوعی نشان دهنده هویت برند شماست. از این‌رو برای انتخاب قالب سایت حتما از یک متخصص کمک بگیرید. این افراد با بررسی رفتار مخاطبان و با توجه به زمینه فعالیت فروشگاه شما، بهترین قالب ممکن را پیشنهاد می‌دهند.

در دنیای دیجیتال کنونی مخاطبان به سادگی و تنها با چند کلیک می‌توانند به سمت رقیب شما بروند و از آنها خرید کنند. بنابراین برای حرکت در مسیر موفقیت سعی کنید با افرادی حرفه‌ای همکاری داشته باشید.

قالب‌های از پیش آماده زیادی برای وب سایت وجود دارد که می‌توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. البته برای انتخاب باید به رفتار مخاطبان خود و حوزه فعالیت فروشگاه نیز توجه داشته باشید. بنابراین سعی کنید از شرکت‌های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. ترجیحا به سراغ شرکت‌هایی بروید که امکان چند روز تست رایگان را به شما می‌دهند، به این ترتیب می‌توانید از انتخاب خود مطمئن شوید.

اگر به دنبال وب سایتی منحصر به فرد و کاملا شخصی سازی شده هستید، به سراغ شرکت‌هایی بروید که امکان طراحی اختصاصی وب سایت را دارند. در این صورت می‌توانید کوچکترین جزئیات وب سایت خود را نیز مطابق سلیقه خودتان و مخاطبان‌تان طراحی کنید. به علاوه اگر پس از مدتی قالب‌های از پیش تعیین شده نتوانست نیاز شما را برطرف کند، این شرکت‌های می‌توانند تغییرات مورد نیازتان را انجام دهند.

 

محصولات، خدمات و قیمت

پس از آنکه وب سایت راه اندازی شد، باید محتوا، محصولات و خدمات کسب و کار را معرفی کنید، در این بخش یکی از گزینه‌های مهم قیمت است. رقبای خود را رصد کنید و ببینید که آنها چه خدمات و محصولات ویژه‌ای دارند و با چه قیمتی آنها را عرضه می‌کنند. در ادامه باید استراتژی فروشگاه آنلاین خود را به نحوی پایه ریزی نمایید که حرفی برای گفتن در رقابت با آنها داشته باشید، برای مثال کیفیت بهتر، زمان تحویل کوتاه‌تر، قیمت کمتر و... مواردی هستند که می‌توانید با استفاده از آنها و شیوه‌های صحیح بازاریابی مشتریان را به سوی کسب و کار خود بکشانید.

البته توجه داشته باشید که در این رابطه نباید احساسی تصمیم گرفت. اگر شما فاکتور منحصربه فردی را ارائه می‌کنید، باید تا پایان به آن متعهد باشید، در غیر اینصورت مشتریان وفادار نخواهید داشت. در این رابطه بسیاری از شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند یا شما را با منتورهای حرفه‌ای در این زمینه آشنا می‌کنند تا از آنها مشورت بگیرید.

 

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی - بازاریابی

 

تبلیغات و بازاریابی

اکنون یک پلتفرم عالی دارید و باید شروع به فروش کنید، اما چگونه باید فروشگاه اینترنتی خود را به مشتریان معرفی کنید؟ تبلیغات و بازاریابی پاسخ این سوال است. اگر بخواهیم منظور از تبلیغات و بازاریابی را برای یک فروشگاه اینترنتی شرح دهیم، می‌توان گفت، باید به دنبال راه‌هایی برای نشان دادن وب سایت و خدمات کسب و کار خود به مخاطبان باشید. در حقیقت در این مرحله باید برای مسیرهایی نشان دادن وب سایت به مشتریان برنامه ریزی کنید.

 

در آخر

چهار مرحله‎‌ای که در این مطلب به آنها پرداختیم، مراحل اصلی ساخت و راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستند که هر کدام چندین بخش دارند. بنابراین شما راهی نسبتا طولانی را در پیش دارید که مستلزم تلاش، استقامت و صبر است، در این مسیر تیمی که با آن کار می‌کنید اهمیت بسیاری دارد. یک تیم خوب می‌تواند به شما کمک کند تا انگیزه خود را حفظ کرده و تلاشی مستمر داشته باشید. از این‌رو اگر قصد دارید طراحی و ساخت وب سایت خود را برون سپاری کنید، شرکتی را انتخاب نمایید که در این راه دلسوزانه کنار شما باشند.

منبع:ستاره

انتهای پیام/1000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار