دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
رئیس اتاق بازرگانی مازندران در سفر به روسیه:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران افتتاح سرای تجاری این استان در ولگاگراد روسیه را آغاز توسعه تجارت بین دو استان توصیف کرد.

به گزارش آوای خزر، عبدالله مهاجر روز سه شنبه در مراسم افتتاح سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه یادآور شد که استارت این کار در سال 96 و زمان استانداری فلاح با برپایی نمایشگاه زده شده بود.

وی افزود: با برپایی نمایشگاه در دو سال پیش در واقع پیامی را اعلام کردیم و نگاه ما این بود که اگر قرار است ارتقای دو کشور را داشته باشیم باید کار عملیاتی انجام دهیم که امروز بخشی از تولیدات استان مازندران را در ولگاگراد می بینید.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران از جدیت آقای "بوچاروف" استاندار و همچنین رئیس اتاق بازرگانی ولگاگراد و همکاران ایشان بواسطه حمایت هایی که داشتند قدردانی کرد.

این مسئول بیان کرد: باید بگویم که امروز سرآغاز توسعه تجارت بین مازندران و ولگاگراد است و این مسئولیت ما به عنوان بخش خصوصی را بیشتر کرده است.

مهاجر ادامه داد: قطعا ما از این اقدام فقط به عنوان سرای تجاری قانع نیستیم و باید از نظر عملیاتی و توسعه تجاری که ظرفیتهای خوبی را داریم و نیازهای ولگاگراد است در حوزه غلات و ... از طریق تهاتر و ... روزهای خوبی را پیش بینی کنیم.

وی با بیان اینکه این رویداد مهم را خط آخر نمی دانیم، اظهار امیدواری کرد که روزی ارتقای تجارت بین دو استان را داشته باشیم و آن روز را جشن بگیریم تا خستگی‌هایمان تمام شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه ولگاگراد مردمان خوبی دارد، حضور چنین مردمان صمیمی را دارای اهمیت دانست که باید آن را به فال نیک گرفت.

مهاجر در پایان اعلام کرد که آقای "نسیمی" به عنوان نماینده اتاق بازرگانی و نماینده استانداری مازندران در سرای تجاری حضور دارد. او به دو زبان فارسی و روسی مسلط است لذا از طرف روس خواست تا با او نهایت همکاری را داشته باشند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار