دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
تیم والیبال کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر والیبال عصر روز یک‌شنبه 12 آبان به مصاف تیم تازه وارد لیگ برتر، فولاد سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش آوای خزر به نقل از فارس، هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر روز یک‌شنبه 12 آبان با دیدار 6 تیم در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که کاله تنها نماینده مازندران در این مسابقات به مصاف فولاد سپاهان اصفهان می‌رود.

سبزجامه‌گان کاله با توجه به پیروزی سه بر دو خانگی در نخستین دیدار مقابل شهداب یزد روحیه خوبی دارند و با پشت سر گذاشتن تمرینات منسجم و منظم راهی اصفهان شدند.

در مقابل فولاد سپاهان اصفهان نیز در هفته نخست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان صف‌آرایی کرده و با نتیجه سه بر یک در خانه سه امتیاز شیرین را از آن خود کرد.

دومین دیدار تیم تازه وارد لیگ برتری سپاهان نبرد حساسی خواهد بود زیرا بازیکنان باتجربه و توانمند کاله برای پیروزی سفر کردند و حتما می‌خواهند با دست پر به شمال بازگردند.

تیم فولاد سپاهان با هدایت رحمان محمدی‌راد سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا، هفته گذشته شاگردان محمدرضا دامغانی را شکست داد و دوباره در خانه میزبانی از رقبا را عهده‌دار است.

محمد شاهمیری و محمد آقایی امروز قضاوت را در این دیدار حساس برعهده دارند و محسن حسن شفقی و احمد بندری به عنوان ناظران سازمان لیگ و فدراسیون والیبال بر عملکرد بازیکنان دو تیم، کادر فنی و تماشاگران به صورت مستقیم نظارت دارند.

با توجه به جدیدالورود بودن سپاهان اصفهان در لیگ برتر والیبال، کاله کار سختی در آنالیز و شناخت حریف دارد ولی با هدایت بهروز عطایی این تیم بسیار به توانمندی بازیکنان و کادر فنی اعتماد دارد و برای کسب سه امتیاز راهی سفر به اصفهان شده است.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار