دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
سفیر کره جنوبی در دیدار با استاندار مازندران:
یکی از تجلیات ورزش مازندران را در مسابقات تکواندو دیدم
"یوجانگ هیانگ"،سفیر کره جنوبی در ایران که برای تماشای بازی‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر ایران "جام سفرا" به مازندران سفر کرده بود در دیدار با استاندار مازندران گفت: یکی از تجلیات موفقیت‌های ورزشی این استان را در مسابقات تکواندو بابلسر دیدم.

به گزارش آوای خزر، یوجانگ هیان، سفیر کره جنوبی در ایران که برای دیدار سی‌امین دوره رقابت‌های تکواندو با نام "جام سفرا" به بابلسر سفر کرده بود؛ امروز در نشست با استاندار مازندران در ساری اظهار داشت: متوجه این نکته که مازندران قطب ورزش ایران است، هستم و روز گذشته در مسابقات تکواندو شاهد یکی از تجلیات آن بودم که طی آن؛ ورزشکاران مازندران، مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کردند. 

وی از نظر استاندار مازندران درباره دیپلماسی ورزشی ایران و کره جنوبی ابراز خرسندی کرد و از این پیشنهاد استاندار که هیئت‌های اقتصادی و ورزشی مازندران و کره جنوبی برای آشنایی با ظرفیت‌ها و توسعه همکاری‌ها از توانمندی‌های یکدیگر دیدن کنند، استقبال کرد.

احمد حسین‌زادگان نیز با اشاره به اینکه مازندران قطب ورزش کشور است و تکواندو یکی از ورزش‌های مورد اقبال مازندرانی‌هاست، گفت: کره جنوبی کشوری مستعد و دارای جایگاه خوب در رشته‌های مخنلف ورزشی، رقیبی قابل احترام برای ما در میادین ورزشی و یکی از کانون‌های ورزش‌های رزمی است که ما رقابت نزدیکی با هم داریم و از دانش مربیان کره‌ای در رشته‌های ورزشی استفاده می ‌نیم.

استاندار مازندران اظهار امیدواری کرد به‌دلیل قرابت عاطفی دو ملت؛ جام سفیر کره و اقدامات مشابه، زمینه‌ساز نزدیکی و ارتقای روابط به‌ویژه در جهت توسعه ارتباطات اقتصادی شود.

به گزارش آوای خزر، نماینده عالی دولت در مازندران، امروز دیداری با "آندره فوکاسیان" استاندار لوری ارمنستان داشتند. سفر این مسئول دو روزه است و علاوه بر بازدید از مجموعه‌های اقتصادی، نشتی را نیز با فعالان اقتصادی مازندران خواهد داشت.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار