دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

هنوز هم کسانی هستند که فکر می‌کنند راه‌اندازی سایت سخت و دور از دسترس است. البته سال‌ها پیش چنین بود و فقط مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ به فکر داشتن وب‌سایت می‌افتادند. امروزه با پیشرفت فنّاوری، همه‌ چیز بیشتر در دسترس قرارگرفته است و همه‌ چیز برای راه‌اندازی سایت آماده است. اگر مایل باشید که بدانید برای راه‌اندازی یک سایت از صفر تا صد به چه چیزی نیاز داریم، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

همه‌چیز برای راه‌اندازی سایت آماده است

تمام آن چیزی که نیاز است را به شما می‌گوییم تا این مسیر برایتان راحت شود و بدانید که چه اندازه داشتن سایت آسان و به دستان شما نزدیک است. فقط کافی است دست خود را به‌سوی ماوس لپ‌تاپ ببرید. کار تمام است!

مراحل اولیه راه‌اندازی سایت

 برای داشتن سایت ابتدا باید نسبت به خرید هاست و ثبت دامنه اقدام کنید. اصلاً فرقی ندارد که چه نوع سایتی را می‌خواهید راه‌اندازی کنید. سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت شخصی، یا ممکن است سایتی برای معرفی نمونه کار لازم داشته باشید. بعضی سایت‌ها برای معرفی یک فرد یا محصول خاص ایجاد می‌شوند. هر هدفی که داشته باشید باید کار خود را با ثبت دامنه و خرید هاست و سرور مجازی شروع کنید.

دامنه، نام و نشانی اینترنتی شماست. اگر شارژ سالیانه انجام دهید تا همیشه در اختیار شما و به نام شما خواهد بود. پس باید انتخاب این نام و آدرس با دقت و ظرافت خاصی انجام بپذیرد. اگر شرکتی دارید که نام آن را ثبت کرده‌اید یا اینکه فروشگاهی دارید و یا اینکه می‌خواهید سایتی به نام خودتان داشته باشید، نیمی از راه ثبت دامنه را رفته‌اید. همان نام را به‌عنوان نام دامنه انتخاب کنید و نسبت به ثبت دامنه اقدام کنید.

برای ثبت دامنه به سایت میزبانی وب آذر آنلاین رجوع کنید و در قسمت سرچ، چک کنید که نام موردنظر شما در دسترس است یا خیر. ممکن است نامی با.com در دسترس نباشد اما با.ir در دسترس باشد، یا برعکس. ثبت دامنه با هر پیشوندی که بخواهید در آذر آنلاین امکان‌پذیر است. حتی.net و.org را نیز می‌توانید ثبت کنید. این قسمت کاملاً شخصی بوده و انتخاب شماست. البته با توجه به بودجه‌ای که دارید هم می‌توانید تصمیم بگیرید. ارزان‌ترین نوع دامنه.ir است که قیمتی در حدود پنج هزار تومان دارد.

سرعت تمام دامنه‌ها یکسان است. دامنه‌ها ازلحاظ سئو و سرچ گوگل نیز ارزش یکسانی دارند. پس کیفیت متفاوتی را شامل نخواهند شد. بیش از پسوند دامنه، خود نام دامنه است که اهمیت دارد. اگر سایتی برای نمونه کارهای طراحی گرافیکی خود راه‌اندازی می‌کنید، اسم متناسب با این حوزه کاری در نظر بگیرید؛ مثلاً اسم آن را قورمه‌سبزی نگذارید! اما اگر یک سایت برای رسپی آشپزی راه‌اندازی می‌کنید، نام قورمه‌سبزی گزینه خوب و خوشمزه‌ای خواهد بود و آن‌قدر مرتبط است که نام سایت شما در ذهن افراد به‌راحتی باقی می‌ماند و بین طرفداران جا باز می‌کند!

 

ادامه مراحل راه‌اندازی سایت

پس از ثبت دامنه، به قسمت خرید هاست رفته و از بین گزینه های موجود یکی را انتخاب کنید. احتمالا بین خرید سرور مجازی و اختصاصی دچار تردید می شوید. در عین شباهت های زیادی که دارند، تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که چشم گیرترین این تفاوتها، تفاوت در قیمت است. احتمال دارد که این سوال ذهن‌تان را درگیر کند که آیا سرور اختصاصی نسبت به هزینه پرداختی، ارزش دارد؟ بله. ارزش دارد.

آیا ضرورت دارد که حتماً سرور اختصاصی بگیرم؟ نه ضرورت ندارد. در صورتی ‌که در ابتدای راه هستید و یا اینکه یک سایت سبک می‌خواهید راه‌اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که کار را با سرور مجازی شروع کنید. خوب است این نکته را هم عنوان کنیم که سرورهای ارائه‌شده توسط آذر آنلاین پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را دارند. همچنین مزیت سرور مجازی این است که مانیتورینگ می‌شود و در حل مشکلات احتمالی آن، به شما کمک می‌شود. البته بکاپ‌های روزانه نیز از سرور شما تهیه خواهد شد و در صورت لزوم آخرین بکاپ ری‌استور شده و با انجام همین کار که در ظاهر خیلی ساده به نظرمی آید، بسیاری از مشکلات صاحبان وب‌سایت‌ها حل می‌شود.

انتهای پیام/1000

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار