دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
معاون شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران:
معاون شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران گفت: 25 عنوان نمایشگاهی در این شرکت ثبت شده است که شاید پس از 10 سال برگزاری 2 رویداد مهم در حوزه فناوری و الکامپ یکی از بهترین کارهای نمایشگاهی را خواهیم داشت.

به گزارش آوای خزر از قائمشهر، سعید کریم‌زاده پیش از ظهر امروز در نشستی که در آستانه برگزاری دو رویداد فناوری در مازندران با حضور مدیران پارک علم و فناوری و انجمن صنفی رایانه‌ای استان برگزار شد، ابتدا هفته پژوهش و فناوری  را تبریک گفت و اظهار داشت: شاید بعد از 10 سال یک عزم جدی و استانی را با برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌بینیم و شرکت نمایشگاه بین‌المللی مازندران میزبان آن است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های الکامپ و فن‌بازار از سه‌شنبه تا جمعه دایر است، گفت: سالن "افرا" به الکامپ و "توسکا" به فن‌بازار اختصاص داده شد.

معاون شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران با توجه به موضوع و ترکیب خاص نمایشگاه پیش‌رو که تمام سنین از حوزه فرهنگی و اقشار مختلف را شامل خواهد شد، اعلام کرد: خوشبختانه تنها نمایشگاهی است که از غرب تا شرق مازندران از رامسر تا گلوگاه را با تبلیغات بنری پوشش دادیم.

کریم‌زاده گفت: با دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها نیز ارتباط داشتیم و اکثر مردم مازندران از این واقعه باخبر هستند، در سالن "افرا" حضور دولتی‌ها و شرکت‌های دولتی و بانک‌ها را داریم. رویداد بسیار خوبی است. در مسیر الکامپ 60 غرفه استقرار می‌یابد که 30 غرفه خصوصی هستند.

وی ادامه داد: چهار بانک دولتی و دستگاه‌های مختلف از سازمان صنعت، معدن، تجارت تا شهرداری‌ها را داریم.

معاون شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران در پاسخ به خبرنگار ما درباره تقویم نمایشگاهی این شرکت، و امکاناتی که برای 2 رویداد پیش‌رو دارند، گفت: 25 عنوان تقویم نمایشگاهی در شرکت ثبت شده است، برخی نیز به صورت موردی انجام می‌شود، برای نمایشگاه‌های الکامپ و فن‌بازار سازه‌های نمایشگاهی مناسبی را تعبیه کردیم. و ازجمله کارهای جنبی این است که کارگاه آموزشی و پژوهشی را خواهیم داشت.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار