دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: سومین مجمع فوق‌العاده خانه مطبوعات مازندران 30 بهمن ماه برگزار می‌شود، وی همچنین از ثبت نام 60 خبرنگار رسانه‌های مختلف در سایت خانه مطبوعات استان خبر داد.
ثبت‌نام 60 خبرنگار در سایت خانه مطبوعات مازندران/برگزاری سومین مجمع فوق‌العاده خانه مطبوعات در 30 بهمن‌ماه

حسین مرتضوی ظهر امروز در حاشیه دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران در گفتگو با خبرنگار آوای خزر در ساری، اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران تابعه در مازندران همچنین با حضور بیش از 100 نماینده خبرگزاری، روزنامه، ماهنامه، هفته نامه و دو هفته نامه و فصلنامه و با حضور علاقمندان به حوزه رسانه افتتاح شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم و مسئولان با رسانه‌های استان، ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی اصحاب رسانه و ارائه دستاوردهای حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی مازندران است.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: 70 غرفه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای مازندران از امروز تا روز جمعه 29 بهمن ماه دایر است.

مرتضوی با اشاره به ساعت افتتاحیه که 13 امروز است، افزود: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه نیز نمایشگاه از 9 صبح تا 18 میزبان علاقمندان به حوزه رسانه است.

وی درباره ساماندهی خبرنگاران در خانه مطبوعات مازندران بیان کرد: تا این ساعت، 60 نفر در سایت خانه مطبوعات ثبت نام کردند این در حالی است که براساس آمار مکتوب و ارائه شده به خانه مطبوعات، 260 نفر عضو این مجموعه هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: خبرنگاران حداکثر تا پایان سالجاری باید در سایت خانه مطبوعات به نشانی http://www.khanehmatbooat.ir ثبت نام کنند.

مرتضوی در پایان اظهار داشت: سومین مجمع فوق‌العاده خانه مطبوعات مازندران برای تصویب اساسنامه نیز ساعت 12 روز 30 بهمن ماه برگزار می‌شود با این توضیح که در جلسه قبلی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، این جلسه لغو شد و تاریخ انتخابات مجمع نیز اواخر اسفندماه است.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها