دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مازندران اعلام کرد
مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مازندران گفت: در نیمه نخست سالجاری، این باشگاه توانست براساس شاخصه‎های خبری عنوان برتر را در بین سایر باشگاه‌های کشور به دست آورد.
کسب رتبه برتر باشگاه خبرنگاران مازندران در نیمه نخست سال‌جاری

سید رضا کریمی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران در گفتگو با خبرنگار آوای خزر در ساری با بیان اینکه روزانه 30 تا 40 خبر بر خروجی سایت باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مازندران قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر، هشت خبرنگار رسمی و بیش از 20 خبرنگار افتخاری در این باشگاه فعالیت دارند.

وی افزود: تنها خبرنگاران رسمی دارای کارت خبرنگاری و تجهیزات خبری هستند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مازندران بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مورد توجه باشگاه قرار دارد، آموزش خبرنگاران است که دوره‌های جدید آموزشی اعم از تصویربرداری، تدوین و عکاسی بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

کریمی با اعلام اینکه ماهانه بین 1200 تا 1300 خبر روی خروجی سایت باشگاه خبرنگاران جوان قرار می‌گیرد که البته برخی از خبرها نیز مربوط به خبرگزاری صدا و سیمای مازندران است، اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سالجاری، باشگاه خبرنگاران جوان رتبه برتر را در بین سایر استانها به دست آورده است.

وی ادامه داد: تعداد اخبار منتشر شده بر روی خروجی ، تعداد گزارشات تولیدی و تعداد اخبار پخش‌شده از شبکه‌های سراسری، سه شاخصه‌ای بود که باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مازندران با در نظر گرفتن همه آنها، حائز رتبه نخست شده است.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مازندران گفت: در 6 ماهه اول سالجاری، حدود 70 گزارش تولید شده در مازندران، از شبکه‌های سراسری و شبکه خبر سیما پخش شده است.

کریمی در پایان اظهار داشت: در بیشتر شهرستانهای مازندران نماینده باشگاه خبرنگاران صدا و سیما داریم و اخبار مهم و چالشی که بتواند بهانه‌ای برای توجه بیشتر مردم یا مسئولین باشد و یا مشکلات را حل کند، مورد انتظار است.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها