دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
از بهمن امسال و بر اساس پیمایش
مدیر کل دفتر حمل کالا سازمان راهداری:، تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار، بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه، خواهد بود.
به گزارش آوای خزر،  به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل دفتر حمل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از بهمن امسال، تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار، بر اساس پیمایش ثبت شده در بارنامه، خواهد بود.
غلامحسین دغاغله با اعلام این خبر افزود: بر همین اساس به همه رانندگان و مالکان وانت بار‌های بین شهری توصیه می‌شود هرچه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت بار‌ها بر اساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل انجام شود لذا همه رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده‌های برون شهری باید اسناد حمل وانت بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و.) به همراه داشته باشند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
دغاغله با بیان این که براساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل ونقل، هرگونه فعالیت در زمینه حمل ونقل برون شهری کالا، منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است، افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری را با تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان، در دستور کار قرار داده است.
وی اضافه کرد: رانندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده اند باید به مراکز ثبت نام کارت هوشمند در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
گفتنی است؛ در حال حاضر همه زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت رانندگان و ناوگان از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم است، تا در ماه‌های آتی برای فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود، دچار مشکل نشود.
انتهای پیام/2000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها