دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
مدیرعامل ردمی شیائومی به‌طور رسمی از توقف فروش K20 پرو در ماه فوریه خبر داد. به‌احتمال‌قوی این اقدام مقدمه‌ای برای عرضه‌ی ردمی K30 پرو خواهد بود.

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، در سال گذشته دو گوشی هوشمند ردمی K20 و ردمی K20 پرو را عرضه کرد که هر دوی با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند و در دسته‌ی پرطرفدارترین گوشی‌های اقتصادی سال جای گرفتند. این شرکت چینی در دسامبر سال گذشته میلادی جانشین ردمی K20 را با نام ردمی K30 عرضه کرد. حال به‌نظر می‌رسد این شرکت کم‌کم آماده‌ی عرضه‌ی K30 پرو می‌شود. خبری که به‌تازگی مبنی بر توقف فروش ردمی K20 پرو در انتهای همین ماه منتشر شده است، این مسئله را قوت می‌بخشد.

لو ویبینگ (Lu Weibing)، مدیرکل و مدیرعامل ردمی شیائومی، در حساب رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo) خبر توقف تولید گوشی ردمی K20 پرو در ماه فوریه را اعلام کرده است. البته او هیچ اشاره‌ای به ردمی K20 نکرده، بنابراین احتمالاً شاهد ادامه‌ی فروش این گوشی خواهیم بود.

مقاله‌های مرتبط:

  • ردمی K30 پرو احتمالا اسفند ماه معرفی خواهد شد
  • ردمی K30 پرو با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی معرفی می‌شود

توقف تولید ردمی K20 پرو آشکارا از نزدیک بودن عرضه‌ی ردمی K30 پرو حکایت می‌کند. ردمی تاکنون به‌طور مستقیم اظهارنظری در مورد ردمی K30 پرو نکرده؛ اما این گوشی اخیرا در فهرست وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شده است. در بین مشخصات ذکر شده برای این گوشی در سایت گیک‌بنچ، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت پشتیبانی از 5G به‌همراه ۸ گیگابایت رم به چشم می‌خورد. این گوشی در همان ابتدا به اندروید ۱۰ مجهز خواهد بود و از رابط کاربری MIUI 11 استفاده خواهد کرد.

طبق شایعات، این گوشی از یک دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. درست مثل ردمی K30 (پوکو X2 در هند)، این گوشی به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 سونی مجهز خواهد بود؛ اما احتمالاً دوربین سلفی دستخوش تغییر خواهد شد. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، ردمی K30 پرو برخلاف ردمی K30 که از یک روزنه برای دوربین سلفی دوگانه استفاده می‌کند، نمایشگری یکپارچه خواهد داشت و همانند K20 پرو از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره خواهد برد. احتمالاً این گوشی به وسیله‌ی یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی تغذیه خواهد شد.

ردمی K30 پرو به احتمال زیاد در ماه مارس (اسفند) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد و طبق گمانه‌زنی‌ها قیمتی در حدود ۴۲۹ تا ۵۰۰ دلار خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات موجود در مورد این گوشی به همین موارد خلاصه می‌شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر باید همچنان منتظر بمانیم.

برچسب ها: Xiaomi ، Xiaomi Redmi
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار