دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
با افزایش استقبال کاربران از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشدنی سامسونگ، این شرکت کره‌ای می‌خواهد تا انتهای سال ۲۰۲۰ میزان تولید این نمایشگرها را به ۴ برابر برساند.

به گزارش آوای خزر،با نگاهی به محصولات و برنامه‌های سامسونگ می‌توان متوجه شد که به اعتقاد این شرکت کره‌ای، آینده گوشی‌های هوشمند به محصولاتی با نمایشگرهای تاشدنی پیوند خورده است. این موضوع را نه‌تنها در تولید و عرضه گلکسی Z فلیپ و گلکسی فولد می‌توان مشاهده کرد؛ بلکه اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال آماده‌سازی برای افزایش میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی است.

  • سامسونگ میزان تولید گلکسی Z فلیپ را افزایش داد

در حال حاضر آمارها نشان می‌دهد که سامسونگ ماهانه ۲۶۰ هزار واحد نمایشگر تاشدنی تولید می‌کند. با این حال، انتظار می‌رود که این رقم با افزایش چشمگیری روبه‌رو شود.

برپایه اطلاعاتی که در فضای مجازی قرار گرفته است، شرکت کره‌ای قصد دارد میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی را تا ماه مه به ۶۰۰ هزار واحد در هر ماه برساند و تا انتهای سال میلادی نیز این رقم از یک میلیون واحد در ماه نیز عبور کند. این یعنی تولید نمایشگرهای تاشدنی سامسونگ تا انتهای سال ۲۰۲۰ به ۴ برابر خواهد رسید.

افزایش میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی سامسونگ نه‌تنها به معنی تولید بیشتر گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ است؛ بلکه نویدبخش تولید محصولات بیشتری خواهد بود که از نمایشگر تاشدنی استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود طی سال میلادی جاری شاهد دومین محصول از سری گلکسی فولد باشیم که البته در کنار نمایشگر تاشدنی دارای سخت‌افزار ارتقا یافته‌ای نیز خواهد بود.

نمایشگرهای تاشدنی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیری است که سامسونگ به روی آن حساب کرده بود. حال به نظر می‌رسد که این تکنولوژی تبدیل به برگ برنده‌ای برای شرکت کره‌ای شده است.

انتهای پیام/1005

 
برچسب ها: Samsung ، foldable display
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار