دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
رئیس پلیس راهور ناجا:
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهایی که بیش از یک سال از بدهی اقساط ‌ جریمه‌هایشان گذشته است و مبلغی را پرداخت نکرده‌اند توقیف می‌شوند و البته این را هم بگویم که طرح تقسیط کلا برداشته شد.

به گزارش آوای خزر، سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، با بیان اینکه جدی‌ترین برنامه پلیس راهور، کاهش سوانح و تصادفات با رویکرد کاهش جان‌باختگان است، گفت: در سال ۹۹، چهار برنامه اصلی در ادامه سال ۹۸ برای مأموریت پلیس راهنمایی و رانندگی پیش‌بینی کردیم. این برنامه‌ها در راستای برنامه اصلی پلیس راهور که همان بحث مدیریت ترافیک تسهیل و ایمنی ترددها و ... است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: جدی‌ترین برنامه ما کاهش سوانح و تصادفات یا رویکرد کاهش جان‌باختگان است که دارای زیربرنامه‌های مختلفی است.وی ادامه داد: دومین برنامه توسعه انضباط و نظم و عبورومرور ترافیک است که از جمله آن ساماندهی موتورسیکلت‌سواران است.هادیانفر افزود: سومین موضوع، توسعه و بهبود و ارتقای رفتار فردی و اجتماعی ترافیکی است و همکاری مردم؛ چه کاربران ترافیکی؛ یعنی رانندگان سرنشینان خودرو و عابران پیاده را در این زمینه می‌طلبد.رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: بخش چهارم نیز توسعه و تحول سیستمی و هوشمندسازی پلیس راهور است و امیدواریم در نیمه اول سال ۹۹ بخش اعظمی از آن انجام شود، از جمله این خدمات نیز رسیدگی به اعتراضات و شماره‌گذاری که تمامی این برنامه‌ها در بستر شبکه ملی اطلاعات انجام می‌شود و همچنین ترخیص خودروی الکترونیکی و تلاش می‌کنیم رفته‌رفته ستاد ترخیص جمع می‌شود.

سامانه سپهر پلیس راهور سامانه پایش است که امیدواریم چهار هزار به ۱۲ هزار افزایش پیدا کند و بحث کروکی الکترونیکی است. این چهار برنامه از برنامه‌های اصلی پلیس راهور است.‌هادیانفر بیان کرد: از سه مدل پراید، دو مدل پراید از رده خارج شده و یک مدل دیگر آن هم به زودی از رده خارج می‌شود و تا آخر خردادماه هم خودروی ۴۰۵ اگر به تعهدات خود عمل نکند، از رده خارج می‌شود.‌

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهایی که بیش از یک سال از بدهی اقساط ‌ جریمه‌هایشان گذشته است و مبلغی را پرداخت نکرده‌اند توقیف می‌شوند و البته این را هم بگویم که طرح تقسیط کلا برداشته شد.

انتهای پیام/1005

منبع: مهر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار