دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال دیروز قرعه‌کشی شد؛ بر این اساس پرسپولیس و استقلال برگزارکننده یکی از دیدارهای نیمه‌نهایی در شهریورماه خواهند بود.

به گزارش آوای خزر، مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال دیروز قرعه‌کشی شد؛ بر این اساس پرسپولیس و استقلال برگزارکننده یکی از دیدارهای نیمه‌نهایی در شهریورماه خواهند بود. استقلال با شکست سپاهان به این مرحله رسید، پرسپولیس شهرداری ماهشهر را شکست داده بود، تراکتور از مس کرمان عبور کرد و نفت مسجدسلیمان با پیروزی مقابل شاهین بوشهر به این مرحله رسید. با قرعه‌کشی صورت‌گرفته رویارویی تیم‌ها به شرح زیر است:
تراکتور – نفت مسجدسلیمان
پرسپولیس – استقلال
مرحله نیمه‌نهایی بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر و روزهای چهارم و پنجم شهریور برگزار می‌شود. به گفته مسئولان سازمان لیگ، دیدار فینال حداکثر یک هفته بعد از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود و نیاز است جلسه‌ای با هماهنگی دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی برگزار شود. بعد از این قرعه‌کشی سرپرست‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نظراتی ارائه دادند که با جنجال همراه بود؛ افشین پیروانی پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور و مشخص‌شدن تقابل پرسپولیس با استقلال تهران در این مرحله، گفت: جام حذفی است و هر قرعه‌ای احتمال داشت که رقم بخورد. قهرمان لیگ برتر هستیم و باید در جام حذفی هم از اسم خودمان دفاع کنیم. فرقی نمی‌کرد با چه تیمی بازی داریم.

امیدوارم اتفاقات چند هفته اخیر حداقل در بازی با ما رقم نخورد. به‌هر‌حال برای تیمی که قرار است قهرمان شود، فرقی نمی‌کرد با چه تیمی بازی دارد. سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال هم درباره تقابل این تیم با پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: من پیش از این هم گفته بودم در این فصل حق استقلال زیاد تضییع شده و اتفاقات خوبی برای این تیم در ماه‌های اخیر نیفتاده است. سرپرست آبی‌پوشان در واکنش به اظهارات افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس، گفت: استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است و ما مسیر سخت و ناهمواری را با موفقیت طی کرده‌ایم. ما تیمی هستیم که همواره کیفیت بازی‌مان را درون زمین و با نتایج‌مان نشان می‌دهیم. بعضی تیم‌ها از الان جوسازی را شروع کرده‌اند تا اتفاقات این بازی را تحت تأثیر قرار دهند که این درست نیست. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و تأکید می‌کنم که کیفیت خودمان را در شهرآورد هم درون زمین به نمایش می‌گذاریم.

انتهای پیام/1005

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها