دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
مدیران پرسپولیس قصد دارند برای جانشینی علیرضا بیرانوند از گلری مطرح که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، استفاده کنند.

به گزارش آوای خزر، جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و ترانسفر شدن این بازیکن به اروپا، باعث شده تا یکی از دغدغه‌های هواداران این تیم تنها شدن بوژیدار رادووشوویچ به عنوان تنها گلر با تجربه تیم شود، اما به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس از مدت‌ها قبل این مسئله را مد نظر قرار داده‌اند.

براساس اخبار رسیده از پرسپولیس، کار تعیین جانشین علیرضا بیرانوند به پایان رسیده است و پرسپولیس در فصل بعد هم مانند 4 فصل اخیر با دو گلر سطح بالا وارد رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد تا هواداران این تیم دغدغه‌ای از قفس توری تیمشان نداشته باشند.

از قم تا تبریز و سرانجام تهران

هر چند تلاش‌هایی برای بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس انجام شده بود اما شرایط حضور او در تیم مهیا نیست و البته گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای دروازه این تیم حامد لک گلر این فصل ماشین‌سازی تبریز است که این گزینه هم نهایی شده و دیدار با صنعت نفت آبادان آخرین حضور این دروازه‌بان 29 ساله در چارچوب دروازه ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

حامد لک که با حضور در تیم صبای قم به فوتبال ایران معرفی شد و در همان اولین سال‌های حضورش در این تیم با عملکرد خوبی که داشت توانست نظرها را به خود جلب کند، در کارنامه خود سابقه بازی برای 6 تیم لیگ برتری را دارد.

وی از صبای قم برای سپری کردن دوران خدمت سربازی به تراکتورسازی تبریز رفت و پس از دو سال حضور در این تیم که با قهرمانی در جام حذفی همراه بود، یکبار دیگر به قم برگشت تا قراردادش با صبا تمام شود. پس از پایان قرارداد با صبای قم، این گلر که روزگار جوانی را سپری می‌کرد به تیم سایپا پیوست و پس از یکسال حضور در این تیم به اهواز رفت تا برای فولاد خوزستان بازی کند.

حضور حامد لک در خوزستان هم مانند حضور در سایپا تنها یک فصل دوام شد و پس از پایان قرارداد، او راهی تیم تازه لیگ برتری شده نساجی شد و در این تیم هم تنها یک فصل بازی کرد تا اینکه تابستان سال گذشته یکبار دیگر به فوتبال تبریز برگشت و اینبار یک فصل برای ماشین‌سازی بازی کرد؛ کارنامه‌ای که نشان می‌دهد حامد لک به غیر از تراکتور و صبای قم در تمام تیم‌هایی که حضور داشته تنها یک فصل بازی کرده و بعد از پایان فصل تیمش را تغییر داده است.

این گلر 29 ساله که در زمان کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی هم دعوت شد و دو بازی ملی هم در دیدارهای دوستانه مقابل تیم‌های ملی سیرالئون و توگو انجام داد و در هر دو بازی کلین‌شیت کرد؛ بارها علاقه‌اش به پرسپولیس را در جریان دیدارهای که مقابل استقلال انجام داده به نمایش گذاشته و در برابر همین ابراز علاقه به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مورد فحاشی هواداران رقیب این تیم قرار گرفته و حالا در یک قدمی پیوستن به تیم محبوبش قرار دارد.

پیوستن حامد لک به پرسپولیس را باید تقریبا قطعی دانست و در این میان تنها نکته‌ای که می‌تواند جالب توجه باشد این است که آیا او با پرسپولیس هم قرارداد یکساله امضا می‌کند و فصل بعد به تیم دیگری می‌رود و یا رسیدنش به تیم محبوبش باعث می‌شود این روند به پایان برسد.

شماره یک «لک» می‌رسد اما «رادو گلر» اول است

بوژیدار رادووشوویچ که طی 4 سال حضور در ایران بارها علاقه‌اش به پرسپولیس را نشان داده و هیچ وقت گلر حاشیه‌سازی برای این تیم نبوده، سرانجام بعد از جدایی علیرضا بیرانوند فرصت ثابت شدن درون دروازه قهرمان مقتدر ایران را پیدا کرده و شنیده‌ها حکایت از این تیم دارد که حتی در صورت حضور حامد لک، باز هم انتخاب اول داوود فنایی برای حضور فیکس در ترکیب رادووشوویچ خواهد بود و به نظر می‌رسد حامد لک با علم به این موضوع و برای جنگیدن در راه فیکس شدن به تهران خواهد آمد.

اما هر چند به احتمال زیاد حامد لک گلر اول پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نخواهد بود اما او قرار است پیراهن شماره یک این تیم را بر تن کند که تا چند وقت پیش در اختیار علیرضا بیرانوند بوده است. رادووشوویچ از مدت‌ها قبل اعلام کرده قصد ندارد پیراهن شماره یک را بپوشد و با همان پیراهن شماره 44 خود درون دروازه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/1005

برچسب ها: حامد لک ، پرسپولیس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار