دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
آریانا گرانده خواننده ۲۷ ساله آمریکایی نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در اینستاگرام است.

به گزارش آوای خزر، به نقل از فرارو، آریانا گرانده خواننده ۲۷ ساله آمریکایی نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در اینستاگرام است. در واقع با روندی که تعداد فالوئرهای آریانا به خود گرفته به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک او بتواند رکورد کنونی تعداد دنبال‌کننده‌ها در اینستاگرام که در حال حاضر در اختیار کریس رونالدو است را بشکند.

آریانانا به‌تازگی تعداد فالوئرهایش را به ۲۰۲ میلیون نفر رسانده تا اولین زنی باشد که از مرز ۲۰۰ میلیون فالوئر در این شبکه اجتماعی عبور کند. او در این مسیر، کیلی جنر با ۱۹۵ میلیون و سلنا گومز را با ۱۹۲ میلیون فالوئر در بین چهره‌های سرشناس زن دنیا پشت سر گذاشته است.

حالا با در نظر گرفتن ۲۳۸ میلیون نفری که کریس رونالدو را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، آریانا با ۲۰۲ میلیون دنبال کننده، دومین چهره شاخص اینستاگرام می‌شود. این موضوع خبر بسیار بدی برای ستاره یوونتوس است که به ازای هر پستی که در اینستاگرام می‌گذارد میلیون‌ها دلار پول به جیب می‌زند. این مورد منهای پست‌های تبلیغاتی است که برای کریس عایدی ویژه‌تری در پی دارند. با نزدیک شدن آریانا به کریس به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، اسپانسرها بیش از آنکه جذب رونالدو شوند به سراغ گرانده ۲۷ ساله بروند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار