دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
با برگزاری مجمع انتخاباتی، امروز بالاخره فدراسیون دوومیدانی بعد از یک سال بلاتکلیفی صاحب رئیس می‌شود.

به گزارش آوای خزر، طبق اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در آکادمی ملی المپیک با حضور هفت کاندیدا برگزار می‌شود. از میان ایوب بهتاج، سیدحسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، هاشم صیامی، محمدرضا محققی و مریم منظمی، یک نفر ریاست فدراسیون را در دست خواهد گرفت.

فدراسیون دوومیدانی با وجود اهمیت بالایی که به‌خاطر گستردگی رشته‌های تحت نظر خود دارد و یکی از رشته‌های المپیکی ایران هم به حساب می‌آید، در یک سال اخیر با سرپرست اداره شده و اتفاقات عجیبی را هم به خود دیده است.

24 مهر سال گذشته با پایان دوره چهارساله ریاست مجید کیهانی، وزارت ورزش ایرج عرب را به‌عنوان سرپرست این فدراسیون برگزید. قرار بود در اسفندماه انتخابات ریاست این فدراسیون برپا شود که برگزاری این انتخابات با روزهای اوج شیوع کرونا یکی شد و شرایط عجیبی را به وجود آورد. برخی از رؤسای هیئت‌ها که بیشتر از طرفداران کیهانی، رئیس سابق فدراسیون بودند، در مجمع حاضر نشدند و افشین داوری در انتخاباتی که کمتر از 30 نفر رأی دادند، به‌‌عنوان رئیس معرفی شد؛ اما چند روز بعد وزارت ورزش انتخابات را به‌دلیل کمبود افراد رأی‌دهنده باطل اعلام کرد تا بلاتکلیفی فدراسیون دوومیدانی هفت ماه دیگر ادامه داشته باشد.

برای انتخابات دوره جدید مجید کیهانی باز‌هم پا پیش گذاشت اما در اقدامی عجیب وزارت ورزش او را رد صلاحیت کرد! حالا به نظر می‌رسد باز‌هم افشین داوری که هفت‌ماه قبل نیز به‌عنوان رئیس معرفی شده بود، با توجه به پستی که در وزارت ورزش داشته، بتواند ریاست فدراسیون دوومیدانی را در دست بگیرد. البته او پیش‌از‌این یک بار سابقه ریاست در فدراسیون دوومیدانی را داشته است. گفته می‌شود ایوب بهتاج هم به‌واسطه حضورش در بدنه وزارت ورزش از شانس خوبی برخوردار است./

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها