دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
در حالی که خبرهای مثبت در مورد ساخت سومین واکسن مقابله با کرونا و آمارهای امیدواکننده در مورد میزان تولید کارخانجات آمریکایی سبب تقویت امیدواری سرمایه‌گذاران به ترمیم سریع اقتصادی شده است، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.

به گزارش آوای خزر، به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۹ درصد کاهش به ۱۸۲۵ دلار و ۲۰ سنت رسید. روز دوشنبه قیمت طلا با ۲.۲ درصد افت به پایین ترین رقم در طی ۴ ماه گذشته رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در فوریه ۲۰۲۱ با ۰.۹۱ درصد کاهش به ۱۸۲۷ دلار و ۳۰ سنت رسید.

در حالی که مقامات بهداشتی آمریکا برای آغاز واکسیناسیون ضد کرونا تا اواسط ماه دسامبر آماده می‌شوند، گفته می‌شود واکسن جدید ساخت شرکت آسترازنکا احتمالا ارزان تر و سریع‌تر از رقبایش قابل توزیع عمومی و گسترده خواهد بود.

آمارهای جدید نشان می‌دهد فعالیت‌های تجاری در آمریکا طی ماه نوامبر سریعترین رشد را در بیش از ۵ سال گذشته تجربه کرده که ناشی از سریعترین افزایش میزان تولید از ماه سپتامبر تاکنون بوده است. این آمارها امید به ترمیم سریع اقتصادی را تقویت کرده است.

انتظار می رود جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا جانت یلن رئیس سابق فدرال رزرو را به سمت وزیر خزانه‌داری منصوب نماید، اقدامی که با استقبال سرمایه گذارانی مواجه شده است که تجربه وی را برای ترمیم اقتصاد بحران زده آمریکا مفید ارزیابی می‌کنند.

روز دوشنبه دولت ترامپ رسما به بایدن اجازه داد تا فرآیند انتقال قدرت به تیمش را آغاز کند. این اتفاق پس از آن رخ داد که پیروزی نامزد دموکرات در ایالت میشیگان تایید شد.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در بازار طلا دیروز با ۰.۶ درصد کاهش نسبت به روز جمعه به ۱۲۱۳.۱۷ تن رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها