دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
‍ معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران:
‍ معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: ارتقای آی.تی و آی.سی.تی برای ارتقای استان در حوزه‌های مختلف مؤثر است و ورود و فعالیت این دو حوزه در بخش تولیدات داخلی و صادرات کمک بسیاری برای اقتصاد کشاورزی، صنعتی و حتی معدن است.
ارتقای آی.تی و آی.سی.تی کمک‌کننده بخش اقتصادی مازندران است

به گزارش آوای خزر از ساری، حسن خیریان‌پور در دیدار با اعضای هیات رییسه این سازمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه شبکه دولت در استان به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در انجام کار‌ها و امور اداری فراهم شده‌است،افزود: استان مازندران پس از تهران رتبه دوم امکانات زیرساخت را دارد که امکان استفاده از این ظرفیت‌ها در واحدهای تولیدی، گردشگری و ... فراهم شده است.

خیریان‌پور با بیان اینکه استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو بخش «آی‌تی» فناوری اطلاعات و «آی‌سی‌تی» فناوری اطلاعات‌ و ارتباطات برای ارتقای استان در حوزه‌های مختلف مؤثر است،اضافه کرد: مسلما این دو حوزه با ورود و فعالیت در بخش تولیدات داخلی و صادرات کمک بسیاری در زمینه اقتصادکشاورزی، صنعتی و حتی معدن می‌کنند.

معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به طرح تکاپو و پیگیری استانداری در این زمینه، گفت: با دستور استاندار مازندران تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان موظف شدند تا همکاری لازم را با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان داشته باشند.

وی حضور دو نفر از اعضای سازمان نصر مازندران در شورای مرکزی سازمان نصر کشور را بسیار ارزشمند عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان در دیدار با معاون هماهنگی و توسعه امور اقتصادی استانداری مازندران با تشریح ساختار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران، افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در شاخه‌های مختلف شرکتی، فروشگاهی و مشاوران فعالیت دارد.

عباس رمدانی با بیان جایگاه سازمان نصر کشور در حوزه فناوری اطلاعات،گفت:این سازمان تنها متولی حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در کشور دارای ۱۲هزار نفر عضو است که ۲۳نفر در شورای مرکزی سازمان فعالیت دارند، اضافه کرد: ۲ نفر از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در شورای مرکزی سازمان نظام صنفی کشور به عنوان نائب رئیس و بازرس عضویت دارند.

رمدانی با اشاره به دیدار با استاندار مازندران،افزود:در این دیدار قرار شد تا از ظرفیت شرکت‌های بومی استان مازندران در زمینه فناوری اطلاعات استفاده شود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها