دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

به گزارش آوای خزر، آقای مهندس مرتضی قربانی گل پرور مدیر فروش و بازاریابی شرکت کویر تایر در مصاحبه ای استراتژی فعلی و آینده شرکت کویرتایر را تشریح و به سوالات پاسخ داد .

با تشکر از شما برای حضور در این مصاحبه لطفا بفرمایید برنامه استراتژیک کویرتایر در خصوص تولید تایر حول چه نوع نیازسنجی برنامه ریزی شده است ؟

با تشکر از شما، مستحضرید که سرعت پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو سازی بسیار پر شتاب پیگیری می شود و بازار خودرو و تولیدات خودرو سازان ایرانی هم متاثراز این شتاب در حال تغییرمستمر است. در حال حاضر رویکرد خودرو سازان ایرانی به ویژه خودرو سازان تازه وارد، حرکت به سمت تولید خودروهای SUV (شاسی بلند) است بنابراین برنامه کویر تایر هم طراحی و تولید تایر برای این گروه از خودروها است اما تولیدات ما یک ویژگی و مزیت بزرگ دارد و آن طراحی تایرهای جدید با تکنولوژی بومی ولی با کیفیت و استاندارد جهانی است. بر این اساس استراتژی کویرتایر بر تولید انواع تایرهای مورد نیاز خودروسازان داخلی و بازار مصرف برنامه ریزی شده است و محصولات متنوعی از تایررینگ ۱۳ تا ۱۹ را تولید کرده است و رینگ بیست هم به زودی به بازار عرضه می شود به صورتی که هم اکنون تایر خودروهایSUV پنج خودرو ساز داخلی توسط این شرکت  تامین می گردد .

 

دست آورد اقتصادی این استراتژی برای اقتصاد کشور چیست؟

واردات تایر به کشور ارزبری قابل توجهی دارد به گونه ای که هر کیلوگرم تایر خارجی حدود ۳.۵ دلار ارزبری دارد اما برای تولید هر کیلوگرم تایر در داخل کشور حدود ۱ دلار برای تامین مواد نیاز ارزی وجود دارد  به عبارتی صرفه جویی ارزی حاصل از تولید تایر در داخل کشور حدود ۲.۵ دلار به ازاء هر کیلوگرم است. شرکت کویر تایر برنامه تولید حدود ۱۰هزار تن از تایرهای رینگ ۱۶ و  بالاتر را در سال آینده دارد که صرفه جویی ارزی این تولید حدود ۲۵ میلیون دلار در سال خواهد بود که رقمی قابل توجه است از طرف دیگر تایر سازی، می تواند فرصت های شغلی بسیاری را در کشور ایجاد و در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد پس می توان نتیجه گرفت که با پیگیری این استراتژی ضمن ایجاد اشتغال در مسیر صرفه جویی ارزی و استقلال کشور قدم بر می داریم. 

عملکرد کویرتایر در حوزه تنوع محصولات چگونه بوده است؟

با توجه به نیاز کشور و توانمندی شرکت کویر تایر و حسب نیاز خودروسازان و بازار، طی یک سال اخیر ۱۲ محصول جدید در کویرتایر طراحی و تولید شده است که در نوع خود رکوردی بی نظیر است. در حال حاضر سبد تولیدات ما شامل  تایرهای رینگ ۱۳ تا ۱۵، چهار سایز از تایرهای رینگ ۱۶، هفت سایز از تایرهای رینگ ۱۷، شش سایز از تایرهای رینگ ۱۸ و یک سایز تایر رینگ ۱۹ می باشد.

تولیدات کویرتایر چند درصد تولیدات تایر کشور را شامل می شود؟

برنامه تولید کویر تایر در سال ۹۹ تعداد ۴ میلیون حلقه و حدود ۳۰هزار تن تایر است که ۲۰ درصد از سهم تایر سواری کشور را شامل می­شود البته در بعضی از سایز ها کل سهم بازار متعلق به کویرتایر است چون هیچ رقیب داخلی برای آنها وجود ندارد. به طور مثال در تولید تایرهای رینگ ۱۸ و ۱۹ کویرتایر به عنوان اولین تولید کننده به صورت انبوه این محصولات را به بازار مصرف عرضه کرده است البته برخی از  شرکت های تایر سازی دانش فنی سایزهای مختلف را از شرکتهای چینی خریداری کرده و حتی نمونه آزمایشی هم تولید کرده اند اما تولید آزمایشی ملاک تولید نخواهد بود چون نیاز به  انجام آزمونهای مربوطه و در نهایت تولید و عرضه انبوه دارد.

کارکرد محصولات تولیدی آیا فرا فصلی است یا محصولات فصلی هم تولید می نمایید؟

با توجه به تنوع شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان، کویرتایر تایرهای چهار فصل و مناسب هر گونه شرایط اقلیمی تولید می نماید. نکته مهم این است که کلیه تایر های کویرتایر بر اساس تکنولوژی تایر سبز تولید می­شوند که علاوه بر کاهش مصرف سوخت خودرو و کارکرد بیشتر، دوستدار محیط زیست هستند .

هدف از راه اندازی فروشگاه آنلاین چه بوده است؟ آیا در اهداف خود موفق بوده اید؟

در خصوص راه اندازی فروشگاه آنلاین چند انگیزه و هدف را دنبال می کردیم. در وهله اول همگام با  رویکرد جهانی در توسعه تجارت الکترونیک، وظیفه خود دانستیم که برای رفاه حال مشتریان خود فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نماییم اما فراگیری بیماری کرونا باعث شد که فروش آنلاین به صورت یک نیاز ضروری مطرح شود تا از تردد های غیر ضروری هموطنان ما بکاهد و تایرهای مورد نیازشان با پست به آدرس آنها در اقصی نقاط کشور و حتی دورافتاده ترین روستاها ارسال گردد. از طرف دیگر در یک برهه خاص تفاوت قابل توجه قیمت مصوب تایر با قیمت فروش بازار موجب شد تا برای رفاه حال مشتریان و متعادل نمودن قیمت ها در بازار، بخش فروش اینترنتی را توسعه دهیم و به همین دلیل  هر روز بر تعداد مشتریان فروشگاه اینترنتی کویرتایر اضافه می شود.

برخی از مشکلات فروش آنلاین ناشی از چیست؟

بیشتر مشکلات فروش اینترنتی ما ناشی از محدودیت موجودی و مراجعه بالای مشتریان است بنابر این نمی­توانیم پاسخگوی نیاز همه خریداران عزیز باشیم. با توجه به اینکه  بخش عمده ای از تایرهای تولیدی برای تامین نیاز خودروسازان و همچنین نمایندگان فروش شرکت در سراسر کشور است، میزان تایر های ارایه شده در فروشگاه آنلاین محدود می باشد که امیدواریم با اجرای طرحهای توسعه بتوانیم میزان تولید را بالا برده ونیاز همه متقاضیان را برطرف سازیم.

علت افزایش قیمت محصولات کویر تایر چه بوده است؟

بی شک افزایش قیمت ها تابع مسایل اقتصادی کشور است و شرکت کویرتایر در این افزایش نقشی نداشته است. دلایل عمده برای افزایش قیمت محصولات کویرتایر عبارتند از:

۱-  عدم تخصیص ارز دولتی به تایر سازان که موجب افزایش ۶.۵ برابری هزینه مواد اولیه وارداتی شده است.

۲- افزایش ۳۰۰ درصدی نرخ  مواد اولیه داخلی صنعت تایر شامل کائوچوی مصنوعی، دوده، سیم طوقه، سیم بلت، نخ، روغن، اکسید روی و ...

ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که با تمام توان با تولید محصولاتی با استانداردهای جهانی در پی رضایت آنان قدم بر میداریم و با تمامی مراکز خدمات فروش شرکت کویرتایر در سراسر کشور در خدمت مشتریان عزیز خود هستیم. آرزوی ما آرامش و امنیت سفر برای همه ایرانیان است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار