دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
اعتماد به نفس یکی از زیباترین ویژگی هایی است که یک شخص می تواند داشته باشد. سوپرمدل ها هم این حقیقت را خوب می دانند. مثلاً آرمینه هاروتیونیان را در نظر بگیرید. با همه ی بحث هایی که درباره ی ظاهر نامتعارفش وجود دارد او به خودش ایمان داشت و اولین مدل ارمنی شد.

به گزارش آوای خزر، اعتماد به نفس یکی از زیباترین ویژگی هایی است که یک شخص می تواند داشته باشد. سوپرمدل ها هم این حقیقت را خوب می دانند. مثلاً آرمینه هاروتیونیان را در نظر بگیرید. با همه ی بحث هایی که درباره ی ظاهر نامتعارفش وجود دارد او به خودش ایمان داشت و اولین مدل ارمنی شد که تا به حال در فشن شوی برند گوچی شرکت کرده است. در حقیقت می خواهیم بگوییم نباید اجازه دهیم نظر دیگران تعیین کند که که هستیم.

در ادامه با تعدادی از مدل های جدید دنیای مد آشنا خواهیم شد که کلیشه های زیبایی را زیر پا گذاشته اند و الهام بخش مردم سرتاسر دنیا شده اند.

الیا سوفیا

زیبایی نامتعارف الیا سوفیا به طور قطع او را متمایز کرده است. چشمان بزرگ و پهن او و دهان کوچکش گذشته های دور اما پرزرق و برق هالیوود را به یاد می آورد اما او به طور قطع می داند چطور بهترین ویژگی های خود را برجسته کند. الیا مدلی شناخته شده است و با بسیاری از نشریات مد کار کرده و در فشن شوهای زیادی حضور داشته است. او یکی از مدل های پویش زیبایی سال ۲۰۱۹ گوچی بود.

جکلین جکی اوشونسی

این مدل مو نقره ای نشان داده برای رسیدن به موفقیت در صنعت مد حتماً نباید ۲۰ ساله بود. برای جکلین جکی اوشونسی سن حقیقتاً چیزی جز یک عدد نیست و او در برخی از مشهورترین کت واک های دنیا حضور داشته است. جکی علاوه بر مدلینگ، بازیگری هم می کند.

برا آیونیشویلی


برا آیونیشویلی یک خواننده و مدل گرجستانی است. او استانداردهای زیبایی را هم زیر پا گذاشته. برا نشان داده زال بودن خود را پذیرفته و به آنچه که هست افتخار می کند. او تنها زال خانواده ی خود نیست و برادرش هم اغلب در عکس های او حضور دارد که شباهت زیادی هم به او دارد.

دبورا مورنو

دبورا مورنو مدلی هلندی است که مشکل پوستی اش، ویتیلیگو، مانع از آن نشد که در حرفه ی مدلینگ به موفقیت رسد. او جسور و زیبا است و اعتماد به نفس دارد. دبورا به دیگر زنان یاد می دهد زیبایی خود را هر طور که هست بپذیرند.

 

ملودی میکل

این مدل آمریکایی به دنیا نشان داده کک و مک هم طبیعی است هم زیبا. میکل به کار مدلینگ مشغول است و الهام بخش تمام کسانی است که ویژگی های ظاهری او را دارند.

رشما قریشی

رشما قریشی الهام بخش تمام زنانی است که داستانی همچون داستان زندگی او دارند. او در سال ۲۰۱۶ در فشن شوی هفته ی مد نیویورک شرکت کرد و اعتماد به نفسش الهام بخش تمام مردم دنیا است. این مدل هندی یک ولاگر هم هست. رشما که زمانی قربانی اسیدپاشی شده برای آگاهی بخشی درباره ی این موضوع تلاش می کند.

آرمینه هاروتیونیان

آرمینه هاروتیونیان اولین مدل ارمنی است که در فشن شوی برند گوچی حضور پیدا کرده است. بعد از این اتفاق، بحث درباره ی مناسب بودن یا نبودن آرمینه برای کار مدلینگ به خاطر ظاهر نامتعارفش در ایتالیا بالا گرفت. برخی می گفتند او معیارهای رایج زیبایی در مدل ها را ندارد اما برخی آرمینه را به خاطر باورش به جذابیت خود و نشان دادن زیبایی اش به دنیا تحسین می کردند.

اویکو باستاس

اویکو باستاس مدل دیگری است با ویژگی های ظاهری که همیشه در دنیای مد نمی بینیم. اما این موضوع مانع از پیشرفت او در دنیای مدلینگ نشد. او اولین مدل ترکیه ای است که در فشن شوی برند گوچی حضور پیدا کرده است.

روزیاتو

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار