دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
در جلسه هم‌اندیشی کسب و کارهای نو اعلام شد
جلسه هم‌اندیشی کسب و کارهای نو در مازندران برگزار شد و در این جلسه مسوولان حاضر در نشست ضمن بیان این نکته که سازمان نصر جامع‌ترین متولی حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است؛ از ضرورت عضویت فعالان حوزه فناوری اطلاعات در کمیسیون‌های سازمان نصر و ارائه تسهیلات به فعالان حوزه فناوری عضو سامانه نصر خبر دادند.
فعالان حوزه فناوری اطلاعات تسهیلات دریافت می‌کنند/ ضرورت عضویت فعالان حوزه فناوری اطلاعات در کمیسیون‌های سازمان نصر

به گزارش آوای خزر از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران، جلسه هم اندیشی کسب و کارهای نو، فرصت ها و چالش ها با همت کمیسیون کسب و کارهای نو سازمان نصر استان، سازمان فاوای شهرداری ساری و دانشگاه جامع علمی و کاربردی مازندران در محل اتاق اصناف ساری برگزار شد.

در این جلسه رئیس نظام صنفی رایانه ای مازندران اظهار داشت: استاندار مازندران نسبت به همکاری و حمایت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات نگاه مثبتی دارد، و کارگروهی با مشارکت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران و فعالان این حوزه تشکیل شده است که بزودی جلسات آن آغاز می شود.

عباس رمدانی با اشاره به اینکه در ماه آینده رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به مازندران سفر می کند، گفت: سعی می کنیم تا جلسات هم اندیشی با حضور ایشان و مسؤولان مرتبط را برگزار کنیم تا با بیان مشکلات این حوزه، راهکارهای مناسب هم اندیشیده شود.

نایب رییس سازمان نصر کشور با اشاره به اینکه یکی از چالش های حوزه فناوری اطلاعات زمینه سازی برای نحوه استفاده از تسهیلات بانکی به ویژه « وام وجوه اداره شده»است، گفت: به تازگی تفاهم نامه همکاری با بانک های «رسالت و مهر اقتصاد» برای حمایت از اعضای سازمان در زمینه دریافت تسهیلات با سود پایین امضا شده است که فعالان حوزه فناوری اطلاعات با عضویت در سازمان می توانند از آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه دولت سامانه ارزی محصولات و خدمات نرم افزار را به سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور محول کرده است، افزود: تاکنون 350 شرکت در این سامانه ثبت نام کردند که فعالان حوزه فناوری اطلاعات در مازندران می توانند به شرکت های مرتبط با فعالیت شغلی خود ارتباط برقرار کنند.

رمدانی با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ مازندران به عنوان رویدادی بزرگ برای معرفی دستاوردهای استان در حوزه فناوری اطلاعات به ویژه کسب و کارهای نو در آذرماه سال جاری برگزار می شود، گفت: فعالان حوزه فناوری اطلاعات می توانند با پیگیری اخبار در«سایت»،« کانال سازمان» و همین طور سایت «استارت آپ 90» اخبار و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان نصر کشور جامع ترین متولی حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است، ادامه داد: نظرات و پیشنهادات اعضای شرکت کننده در جلسه هم اندیشی کسب و کارهای نو، فرصت ها و چالش ها جمع آوری می شود تا با مشارکت و همکاری نهادهای مرتبط راهکارهای مناسب اندیشیده شود.

* تاکید بر برگزاری جلسات هم اندیشی با هدف تسهیلگری

دبیر سازمان نصر مازندران نیز در جلسه هم اندیشی کسب و کارهای نو، فرصت ها و چالش ها با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در پنجمین دوره تشکیل هیات مدیره سازمان نصر قرار داریم که هر دوره به مدت 3 سال است و تاکنون دوره نخست بیشترین طول مدت زمان را داشته است.

کوروش بخشی کیادهی با اشاره به اینکه سازمان نصر کشور دارای کمیسیون های مختلف است، افزود: در همه کمیسیون های کشوری نماینده ای از سازمان نصر مازندران حضور دارد که می تواند حمایت لازم را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه کسب و کارهای نو با مشارکت 3 بخش «صاحب ایده، مجری و سرمایه گذار» راه اندازی می شود، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسه هم اندیشی کسب و کارهای نو، فرصت ها و چالش ها نیز شنیدن نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان بود.

بازرس سازمان نصر کشور با تاکید بر ادامه برگزاری جلسات با مشارکت فعالان حوزه فناوری اطلاعات استان، افزود: قصد داریم با همکاری و کمک فعالان این حوزه، نقش تسهیل گر کسب و کارهای نو در استان را داشته باشیم.

دبیر سازمان نصر مازندران بیان کرد: کمیسیون کسب و کارهای نو اهدافی ، شامل شناسایی زیست بوم، ارائه راهکارهایی برای تبدیل کسب و کارهای سنتی به نو و پایش و ارزیابی فعالیتهای این حوزه مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه وجود یکسری مقررات سیستمی در بخش راه اندازی کسب و کارهای نو سبب رنجش فعالان این حوزه است، افزود: با توجه به اینکه نمایندگی های سازمان نصر در 27 استان کشور و برگزاری منظم جلسات هیات مدیره و کمیسیون های مرتبط ، چتر حمایتی سازمان برای فعالان حوزه باز است.

بخشی بیان کرد: در تلاش برای مشاکت با سازمان ها و نهادهای مرتبط با کسب و کارهای نو با هدف دور کردن فعالان این حوزه از خطرپذیری هستیم.

لازم به ذکر است، لزوم شناخت کسب و کارهای نو توسط مسؤولان، وجود مشکلاتی در بخش ایده پردازی، تامین منابع مالی و سرمایه گذاری، نبود اکوسیستم مناسب، اهمیت معرفی مراکز حمایت از ایده ها، ایجاد زیرساخت های لازم در بخش کسب و کارهای نو، لزوم فراهم آوردن امکانات مشاوره، بازاریابی و تبلیغات از سوی سازمان از جمله موارد مطرح شده در جلسه هم اندیشی کسب و کارهای نو، فرصت ها و چالش ها بوده است.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها