دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
رییس پلیس راهور مازندران:
مربیان رانندگی الگوی سایر رانندگان باشند
رییس پلیس راهور مازندران از مربیان آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی استان خواست تا با عملکرد خود الگوی سایر رانندگان باشند و به دانش و تجربیات خود بیفزایند.
به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری امروز در جمع مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در حاشیه مانور اتحاد و انسجام مربیان رانندگی با پلیس راهور، با اشاره به جمعیت ثابت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری و جمعیت شناور ۲۰ میلیون نفری، توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را مهمترین فاکتور کاهش تصادفات عنوان کرد.
وی که دو ماه از انتصابش به‌عنوان رییس پلیس راهور مازندران می‌گذرد، از نشست‌های ترافیکی خود در شورای ترافیک و برنامه‌های راهور، نشست با استاندار، فرمانداران، و شهرداران گفت.

بیگلری با اشاره به اینکه به دلیل حجم بالای تردد در مازندران، ترافیک و کمبود نیروی انسانی، کار‌ها باید به سمت و سوی سیستمی و هوشمندسازی برود، افزود: در همین زمینه با فرمانداران و شهرداران در تمامی شهر‌ها نوبت به نوبت نشست‌های ترافیکی برگزار شد تا اقدامات ما در جهت هوشمندسازی تسهیل شود.
 
مربیان رانندگی الگوی سایر رانندگان باشند
رییس پلیس راهور مازندران گفت: اخیراً با استاندار و معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان در رابطه با ضمانت اجرایی پیشگیری وقوع تصادفات، نشست داشتیم و به‌طور ویژه در این زمینه تأکید ما بر شهر‌های ساری، بابل، آمل، بهشهر، قائمشهر و تنکابن بوده است که بیشترین آمار تصادفات را به‌خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه جان مردم برای ما مهم، و تصادفات برای همه است، گفت: توجه به جلو، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت حق تقدم در کنار تغییر ندادن ناگهانی مسیر تردد از مهمترین عواملی هستند که آمار تصادفات را به شدت کاهش می‌دهند.
 
مربیان رانندگی الگوی سایر رانندگان باشند
مربیان رانندگی الگو باشند

رییس پلیس راهور مازندران از مربیان خواست که الگوی سایر رانندگان باشند، آموزش‌ها را دقیق انجام بدهند و به دانسته‌ها و توجهات خود نیز بیفزایند؛ و آرامش و گذشت را در رانندگی فراموش نکنند.

حضور دو پیشکسوت رزمی و کشتی در مانور مربیان رانندگی
 
به گزارش آوای خزر، در این مانور که به مناسبت دهه فجر، از مرکز راهنمایی و رانندگی استان در "گارد جنگل" تا میدان شهدا ساری ادامه داشت؛ عسکری محمدیان و فیض‌الله نفجم از ورزشکاران پیشکسوت استان نیز حضور داشتند.
 
مربیان رانندگی الگوی سایر رانندگان باشند
عسکری محمدیان پیشکسوت و مربی کشتی آزاد، بحث "گذشت" در رانندگی را مهم و حائز اهمیت دانست و اعلام کرد که اگر گذشت و ایثار در رانندگی ایجاد شود آمار تصادفات و فوتی‌ها بسیار کم می‌شود.

فیض‌الله نفجم دیگر ورزشکار مازندران و پُرافتخارترین تکواندوکار ایران در وزن نخست، با تشکر از عوامل راهنمایی و رانندگی به‌ویژه مازندران که در حجم بالای تردد، شبانه‌روزی فعالیت دارند، برای آن‌ها و همه رانندگان و مربیان رانندگی سلامت و موفقیت را آرزو کرد.

در پایان این مانور که در میدان ساعت برگزار شد، نصرالله بیگلری رییس پلیس راهور مازندران و ورزشکاران پیشکسوت حاضر، با شاخه‌های گل به تعدادی از رانندگان، آن‌ها را به همکاری بیشتر با پلیس راهنمایی و رانندگی تشویق کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها