دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
رپورتاژ آگهی/
در این مقاله، قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد را شناسایی کنید و با خیال راحت فرش مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید
فرش همیشه یک عضو اصلی در دکوراسیون خانه‌های ایرانی بوده؛ خصوصا در گذشته که از مبلمان در دکوراسیون کمتر استفاده می‌شد، فرش‌ها اصلی‌ترین فضا برای نشستن و استراحت محسوب می‌شدند، ولی باز هم با ورود مبلمان به دکوراسیون، فرش‌ها جایگاه خود را از دست نداده و همچنان به عنوان وسیله‌ای اساسی در منازل، پابرجا هستند.

اما میدانیم سلیقه مردم در هر زمینه‌ای روزبه روز در حال تغییر است و به همین دلیل تولیدکنندگان همیشه در فکر راضی نگه داشتن مشتری هستند، از این جهت طرح و مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند تا جایی که دست مشتری را برای انتخاب باز می‌گذارند و خدماتی، چون خرید انلاین ارایه می‌د هند.

چرا باید فرش را اینترنتی بخریم؟

در این میان یکی از خدمات دهنده های فرش آنلاین، فرش امیران است. خرید اینترنتی فرش امیران نسبت به شیوه سنتی خرید فرش ماشینی دو مزیت عمده دارد که عبارت اند از تنوع بسیار بالای طرح و نقش و قیمت بسیار مناسب فرش در خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سطح شهر!

مساله ای که برخی از خریداران را نگران می کند این است که آیا سایت های فروش اینترنتی فرش، قابل اعتماد هستند؟ از آنجایی که فرش ماشینی جزو کالاهای گران قیمت محسوب می شود این نگرانی کاملا به جاست، و به همین دلیل در این مقاله، قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد را شناسایی کنید و با خیال راحت فرش مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 سایت فروشگاه اینترنتی فرش امیران  نماد اعتماد الکترونیکی دارد

بنابراعلام گروه تحقیق و برسی فرش امیران، اگر یک سایت فروش اینترنتی نماد اعتماد الکترونیکی ندارد، به هیچ وجه به آن اعتماد نکنید! اما به محض اینکه در یک سایت لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کردیم هم نباید فورا به آن اعتماد کنیم! باید ابتدا بررسی کنیم که آیا این نماد اعتماد، واقعی است یا تقلبی! برای اینکار بر روی لوگوی نماد اعتماد سایت کلیک کنید، با این کار باید صفحه ای دیگر باز شود که آدرس آن با https://trustseal.enamad.ir شروع شده باشد. پس حتما به ابتدای آدرس صفحه ای که باز می شود به خوبی دقت کنید. و البته اگر با کلیک روی لوگو نماد اعتماد صفحه ای باز نشد، و یا ابتدای آدرس صفحه ای که باز شد با آدرس فوق متفاوت بود، به این معناست که این نماد تقلبی است! و به چنین سایتی نباید اعتماد کرد!

اگر عبارت خرید فرش امیران را در سایت گوگل جستجو کنید مشاهده می کنید که همراه یکی از سه گزینه اول پیشنهادی گوگل سایت امیران به نشانی https://amirancarpet.com است. سایت فرش امیران جزو اولین سایت هایی است که در حوزه فروش اینترنتی فرش به صورت مستقیم از کارخانه های معتبر شهرک صنعتی واقعا در کاشان شروع به فعالیت کرده است.

چرا باید فرش را اینترنتی بخریم؟

تنوع خرید محصولات فرش امیران:
همواره فرش امیران با تنوع در تولیدات و محصولات توانسته رضایت مشتران را کسب کرده و در بازار‌های جهانی پیشتاز باشد.

همانطور که میدانید یکی از بارزترین ملاک‌های انتخاب فرش تعداد شانه‌های آن می‌باشد که فرش‌ها را به دسته‌های مختلف ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته تقسیم بندی میکند که هر کدام از این فرش‌ها دارای الیاف خاص خود و نوع بافت خود می‌باشند و از تراکم به ترتیب متفاوتی برخوردار است.


اصولا فرش‌های ماشینی در دو دسته فرش ماشینی کلاسیک و فرش مدرن قرار میگیرند که فرش‌های ماشینی کلاسیک با نقوش و طرح‌های فرش اصیل ایرانی یعنی گل و برگ‌ها و نقوش اسلیمی، ختایی و … و بعضا با ترنج و لچک طراحی و بافته می‌شوند و همواره در خانه‌های ایرانی طرفدار دارند.

اما امروزه فرش مدرن یکی از محبوب‌ترین فرش ماشینی، به خاطر داشتن طراحی فانتزی و مدرن الهام گرفته از فرش طرح‌های اروپایی، نظر خریداران داخلی را به خود جلب می‌کرده است.


انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها