دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
پایان کار رویداد سکوی پرتاب مانا با 3 میلیارد و 150 میلیون تومان سرمایه گذاری

به گزارش آولی خزر، رویداد سرمایه گذاری استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا با 13 تیم برگزیده و 3 میلیارد صد و پنجاه میلیون تومان سرمایه گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد 321 طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و نهایتا 35 تیم به داوری نهایی راه یافتند.

رویداد سکوی پرتاب مانا توسط 100استارتاپ و مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت بانوان در فضای نوآوری و کارآفرینی، با هدف حمایت از بانوان در حوزه‌های استارتاپی، کارآفرینی اجتماعی و دانش بنیان در 14 اسفند 99 در مرکز رویدادهای سلام برگزار شد.

مرکز نوآوری مانا، 100 استارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت، صندوق سرمایه گذاری نوید و صندوق ستارگان داوین، از جمله سرمایه گذاران حاضر در این رویداد بودند که بر روی تیم های برگزیده سرمایه گذاری کردند.

معصومه ابتکار، معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده،عفت حیاتی، دستیار جوانان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور امور بانوان سازمان فناوری اطلاعات ایران، زهرا بهروز آذر، مدیرکل زنان شهرداری تهران، از جمله مسئولان و مهمانان ویژه حاضر در این رویداد بودند.

در این رویداد 40 داور از متخصصان و فعالان اکوسیستم استارتاپی حضور داشتند و به داوری طرح های راه یافته به مرحله نهایی پرداختند. آیت حسینی، نگین دانشور، مریم نجفی، سوده حیدری نسب، آرزو خسروی، مهدی مظاهری، سادینا آبایی، حمزه قطبی نژاد، صائبه سلوکی، محمد ابوالحسنی و سید حمیدرضا علوی از داوران حاضر در رویداد بودند.

در حاشیه این رویداد در راستای ارتباط بیشتر تیم ها با منتورهای مطرح اکوسیستم استارتاپی رویداد کافه نشونی با حضور 7 راهبر برگزار شد. کافه نشونی مرکزی برای تعامل مستمر تیم های موجود در حوزه نوآوری و کارآفرینی کشور با مشاوران این حوزه میباشد.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار