دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
رپورتاژ آگهی/
اگر می‌خواهید با آموزش تذهیب در  وب سایت ردکلاک آشنا شوید با ما همراه شوید.

 هنر تذهیب نیز یکی از هنرهای اصیل ایرانی می‌باشد که باز می‌توان گفت در سال های اخیر توجه خاصی از طرف مسئولان به آن نشده است ولی با تلاش و پشتکار گروهی از تذهیب کاران دلسوز و فداکار این هنر زیبا و اصیل جان تازه ایی به خود گرفته است ولی متاسفانه با توجه به پتانسیل بالای ایران در این زمینه به اندازه عظمت هنر ایرانی در سال های اخیر به آن اشاره نشده است کشور های غربی شیفته و عاشق هنر های اصیل ایرانی هستند.

هنر تذهیب هنری است که اخیرا بسیار مورد توجه علاقه مندان به این هنر قرار گرفته است و روز به روز علاقه‌مندان این هنر رو به افزایش می‌باشد و این می تواند خبر بسیار خوبی در حوزه تذهیب باشد .پس ما سعی بر آن داریم که برخی از علاقه مندان را به سوی مسیر آموزش هنر تذهیب سوق دهیم.

 امروز شما خوانندگان عزیز رامی‌‌خواهیم با آموزش تذهیب در  وب سایت ردکلاک آشنا کنیم .در این وب سایت آموزش تذهیب به صورت کامل و طبقه بندی شرح داده شده است .هدف سایت ردکلاک را می‌توان افزایش هنرمندان در این حوزه دانست.به امید روزی که هنر تذهیب به دوران اوج خود بازگردد.

 

 نگاهی بر نقوش ايراني اسلامي

پینترست یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در حوزه عکس، ویدیو، اینفوگرافیک و در کل هر نوع محتوایی بصری می‌باشد. شاید تا به حال اسم پینترست را نشنیده باشید ولی جالب است که بدانید پینترست در سراسر جهان به اندازه اینستاگرام محبوب است ولی در ایران محبوبیت کم‌تری دارد .بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان جهان به صورت گسترده ایی از پینترست استفاده می‌کنند به دلیل اینکه پینترست پر از ایده می‌باشد و دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می‌توانند برای پروژه ها و پاورپوینت های خود به پینترست دسترسی داشته باشند. شما کاربران گرامی نیز می‌توانید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت جامع پیچ و خم های پینترست را فرا بگیرید و از آن در زمینه های مورد علاقه خود ایده بگیرید.

پینترست را می‌توان ایده معنی کرد .پینترست پر است از ایده‌های خلاقانه ایی که در هر زمینه ایی به دنبالش می‌گردید اگر خیاط هستید و می‌خواهید آخرین روش های دوخت یقه را یاد بگیرید، اگر هنرمند هستید و می‌خواهید یک ایده هنری بگیرید، اگر نمی‌دانید برای شام امشب چه بپزید، اگر می‌خواهید با جاذبه های توریستی شهری آشنا شوید یا حتی قصد کاهش وزن دارید و می‌خواهید چند حرکت جدید برای آب کردن چربی های شکم پیدا کنید.

هنر تذهيب و نگارگري شامل استفاده از کليه اصول طراحي نقوش ايراني اسلامي که به آن ها نقوش اسليمي نيز مي‌گويند است.

همان طور که گفته شد هنر تذهیب هنر اصیل ایرانی می‌باشد که از قبل از ورود اسلام به ایران رواج داشته است. اگر بخواهیم به طور ساده و روان بگوییم، این هنر، هنر زیباسازی صفحات کتاب است که بسیاری از هنرمندان برای آراستن دیوان اشعار ، انواع کتاب های مذهبی و ... از آن استفاده می‌کنند .شما می‌توانید با مراجعه به تذهیب ردکلاک به صورت جامع و کامل درباره این هنر و پیشینه آن و مشکلات هنرمندان در این حوزه خبردار شوید.

سخن هایی وجود دارد که گفته می‌شود هنر تذهیب توسط اعراب به ایران آمده است.نظر شما چیست؟

منشا هنر تذهیب را در ایران می‌توان دوره ساسانیان دانست و می‌توان خیلی راحت با خواندن مقاله هایی در این زمینه فهمید که این هنر اصیل از قبل ورود اعراب در ایران بوده است و هنرمندان زیادی در این حوزه فعالیت های درخشانی داشته اند.

 

نگاهی بر نقوش ايراني اسلامي

ایرانیان قبل از ورود اسلام به ایران دارای آیین زرشتت بوده اند تا اینکه در اوضاع نابسامان اجتماعی ایران، اعراب به کشورمان حمله کردند و با توجه به اینکه همه نتیجه این جنگ و پیروزی اعراب را می‌دانستند مردم با روی خوش و با دلی غمگین به آن‌ها خوش آمد گفتند و بعد از فتح ایران توسط اعراب هنرایرانی رنگ و بوی اسلامی به خود گرفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار