دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
در پیامی
مسوولان نظامی و فرماندهان دفاع مقدس عروج سردار کوسه‌چی را تسلیت گفتند
مسوولان نظامی و فرماندهان دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «محمدحسن کوسه‌چی» را تسلیت گفتند.

مسوولان نظامی و فرماندهان دفاع مقدس عروج سردار کوسه‌چی را تسلیت گفتندبه گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، در پی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) و فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در سالهای دفاع مقدس، از سوی سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس پیام مشترک تسلیت صادر شد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» احزاب-۲۳
(از مومنان مردانی هستند كه به پیمانی كه با خدا بسته بودند وفا كردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نكرده‌اند).

عروج شهادت‌گونه مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس موجب تاثر و تالم خاطر اینجانبان گردید.

بی‌شک رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن دلاورمرد عرصه‌های ایثار و جهاد و سردار پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر صفحات زرین کتاب انقلاب ماندگار خواهد ماند.

سردار کوسه‌چی که در سمتهای جانشین فرمانده لشکر ۷ ولی عصر (عج) دزفول در دوران دفاع مقدس، فرمانده قرارگاه‌های منطقه‌ای نجف اشرف و صاحب‌الزمان نیروی زمینی سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه افتخارآفرینی کرد از زمره فرماندهان مجاهدی بود که به مدت ۲۰ ماه در قامت فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا نیز مجاهدانه و خالصانه حماسه آفرید.

فرماندهان و سرداران این لشکر که به خصلتهای بالای انسانی و کرامتهای این فرمانده اذعان دارند هیچ‌گاه یاد و خاطره آن مرد ایثار و حماسه را در این لشکر و مخصوصا در لحظه‌لحظه‌های پر التهاب عملیات والفجر ۴، سختی‌های عملیات والفجر ۶ و مشقات منطقه عملیاتی بدر در هور را از یاد نخواهند برد.

اینجانبان عروج شهادت‌گونه سردار دلاور و فرمانده مجاهد و نستوه «محمدحسن کوسه‌چی» را به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور خوزستان، جامعه ایثارگران و سرداران و فرماندهان نظام و همرزمان آن فرمانده دلیر و شجاع در لشکر ۲۵ کربلا و همچنین خانواده معزز و محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

سردار کوسه‌چی فرمانده لشکر۷ ولیعصر(عج) خوزستان،فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد،فرمانده قرارگاه غرب کشور،فرمانده قرارگاه نجف اشرف و همچنین مشاور عالی فرمانده کل سپاه از مسوولیت‌های این فرمانده دوران دفاع مقدس است.


انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار