دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:
فرمانده انتظامیمازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای با 114 فقره جعل و کلاهبرداری با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر خبر داد .
دستگیری جاعل و کلاهبردار میلیاردی در مازندران 

به گزارش آوای خزر سردار سیدمحمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک های شهرستان قائم شهر، مبنی بر این که افرادی با ارائه مدارکی جعلی اقدام به دریافت وام از آن شعبه کرده اند، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قائم شهر متهم را شناسایی کردند .

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: متهم که با سوء استفاده از عدم آگاهی برخی از شهروندان که سال های گذشته از تسهیلات ازدواج استفاده کرده بودند، دریافت مدارک شناسایی و دستکاری در قباله ازدواج آنان اقدام به دریافت مجدد وام از این بانک می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .

این مقام انتظامی اذعان داشت: در تحقیقات و بررسی های انجام شده، تاکنون مشخص شد متهم با ارائه مدارک جعلی از 114 فقره تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر و شهرستان های دیگر استفاده کرده است .

میرفیضی مجموع کلاهبرداری های متهم با استفاده از تسهیلات بانکی را بالغ بر 17 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع همچنان در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی و پیشگیرانه، از مردم خواست: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و افراد فرصت طلب، از قرار دادن اسناد و مدارک شخصی و هویتی خود در اختیار دیگران خودداری کنند .


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها